نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

طرح هنری سازندگان Doom Eternal به‌مناسبت عرضه Final Fantasy VII Remake

سازندگان بازی DOOM Eternal با انتشار تصویری در توییتر، عرضه بازی Final Fantasy VII Remake را به طرفداران تبریک گفتند.

بازی Doom Eternal که به تازگی راهی بازار شده، توانسته به موفقیت‌های گوناگونی دست پیدا و جای خود را میان طرفداران بازی‌های اکشن باز کند. زمانی که این بازی عرضه شد، اینترنت پر از کراس‌اورهایی شد که شخصیت ایزابل از بازی Animal Crossing: New Horizons را وارد دنیای این بازی می‌کردند و زره شخصیت اصلی دووم را به تن او می‌کردند. اما حالا با عرضه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake دیدن طرح‌هایی که شخصیت کلاود (Cloud) را با شخصیت اصلی بازی Doom ترکیب می‌کنند، می‌تواند بسیار جالب باشد.

برای جشن گرفتن عرضه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake روی پلی استیشن 4، شرکت بتسدا (Bethesda Softworks) و اید سافتور (id Software) طرحی هنری را منتشر کردند که قهرمان بازی دووم اترنال یعنی Doom Slayer را در قامتی شبیه به کارکتر Final Fantasy VII در پوستر اصلی این بازی نشان می‌دهد. در حالت اصلی، کلاود که شمشیر غول‌پیکرش را به پشت سرش بسته است، از یک بلندی شهر میدگار را تماشا می‌کند و در دوردست می‌توان کمپانی برق و الکتریک شینرا را دید. حالا در نسخه‌ای که بتسدا منتشر کرده، Doom Slayer را می‌بینیم که شمشیر سرخ‌رنگ خود یعنی Crucible را به پشتش بسته و از همان زاویه، به عمق جهنم خیره شده است.

این طرح هنری، ادای دین جالبی است به نسخه‌ی ریمیک بازی‌ای که برای سال‌های بسیار، طرفداران پرتعدادی انتظار آن را می‌کشیدند و به‌زیبایی المان‌های بازی Doom را با سبک‌وسیاق دنیای فاینال فنتزی ترکیب می‌کند. شما می‌توانید نسخه‌ی کامل این طرح را در ادامه ببینید.

Doom Eternal / دووم اترنال

با توجه به میزان محبوبیت بازی اصلی یعنی Final Fantasy VII، طرفداران مدت بسیار زیادی است که عشق و علاقه‌ی خود نسبت به نسخه‌ی ریمیک را به اشکال گوناگون ابراز می‌کنند و یکی از این کارها، طراحی فن آرت‌های زیبا و دیدنی از شخصیت‌ها، جهان و حال‌وهوای این بازی است.

بازی Final Fantasy VII Remake هم‌اکنون روی پلتفرم پلی استیشن 4 قابل دسترس است و می‌توانید آن را بازی کنید. بازی Doom Eternal هم روی پلتفرم‌هایی چون پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، گوگل استیدیا و پی سی عرضه شده است؛ همچنین نسخه‌ی نینتندو سویچ این بازی هم قرار است در سال جاری راهی بازار شود. زومجی در بررسی‌اش نمره‌ی ۹ را به این بازی اختصاص داد:

تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی‌ها چیست؟ آیا Doom Eternal و Final Fantasy VII را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده