// دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰

جیل ولنتاین به‌زودی به Resident Evil Resistance اضافه می‌شود

کپکام اعلام کرده است که در تاریخ ۲۹ فروردین ماه، جیل ولنتاین به بخش چند نفره Resident Evil Resistance اضافه خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

مدتی پیش بازی Resident Evil 3 Remake در دسترس کاربران قرار گرفت، اما نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت، عمل کند و شاهد یک بازسازی تحریف شده از سوی کپکام (Capcom) هستیم. چندی پیش بود که کپکام با انتشار یک تریلر اعلام کرد که جیل ولنتاین در Resident Evil Resistance هم حضور دارد. Resident Evil Resistance نام حالت چندنفره Resident Evil 3 Remake است که می‌توان آن را یک تجربه مجزا نسبت‌به بازسازی نسخه سوم دانست.

در این بازی چندنفره چهارنفر در نقش بازمانده قرار می‌گیرند و باید با کمک هم معماهای هر اتاق و محیط را حل و فرار کنند. این در حالی است که یک بازیکن هم در نقش مسترمایند قرار می‌گیرد و باید مانع از این کار شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر رزیدنت ایول، با انتشار یک تصویر محتویات آینده Resident Evil Resistance را به‌نمایش گذاشته است. بااینکه جزئیات این محتویات در دسترس قرار نگرفته است، اما مشخص شده که کاراکتر جیل ولنتاین، در تاریخ ۲۹ فروردین ماه (۱۷ آوریل) به Resident Evil Resistance اضافه می‌شود.

کاربران می‌توانند هدایت او را به‌عنوان یک بازمانده به‌دست بگیرند. نظر شما کاربران زومجی در مورد Resident Evil Resistance چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید؟

Resident Evil Resistance


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده