// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵

شایعه: آپدیت EXO Mech بازی No Man’s Sky لو رفت

برای مدت کوتاهی تریلری از بازی No Man’s Sky روی شبکه اینترنت قرار گرفت و سپس پاک شد که ظاهرا به آپدیت EXO Mech این بازی اشاره داشته است.

بازی‌های بسیاری وجود دارند که هنگام انتشار، آن‌طوری که باید و توسط سازنده آن وعده داده شده است، ظاهر نمی‌شوند و برخی از آن‌‌ها پس از مدت‌ها و به واسطه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد، کم‌کم تبدیل به یک بازی خوب می‌شوند. یکی از این بازی‌ها No Man’s Sky است که هنگام انتشار برخلاف آن‌چه توسط استودیو Hello Games وعده داده شده بود ظاهر شد و تقریبا نتوانست قول‌های این استودیو را به عمل تبدیل کند. اما پس از آن انتشار ناامیدکننده، این استودیو با تمام ظرفیت خود بازی No Man’s Sky را تبدیل به اثری کرده است که به آن‌چه پیش‌تر وعده داده شده بود نزدیک‌تر شده است یا حتی از آن هم فراتر رفته است.

حالا هم ظاهرا قرار است یک آپدیت بسیار بزرگ دیگر برای این بازی که در سبک بقا ساخته شده است منتشر شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلری از بازی No Man’s Sky لو رفته است که به آپدیتی با نام EXO Mech اشاره دارد. اگرچه این تریلر از شبکه اینترنت پاک شد، اما به‌سرعت توسط کسانی که آن را مشاهده کردند دریافت شده است و حالا می‌توانید آن را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی No Mans Sky در حال حاضر برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی‌ استیشن 4 در دسترس قرار دارد. اگرچه هنوز مشخص نیست که این آپدیت (در صورت صحت داشتن خبر) کی منتشر خواهد شد، اما با توجه به آماده بودن تریلر، احتمالا مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده