نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

فصل سوم Call Of Duty: Modern Warfare و Warzone از هفته جاری آغاز می‌شود

براساس توییت جدید اکانت رسمی Call Of Duty، محتوای فصل سوم بخش چند نفره Call Of Duty: Modern Warfare و حالت بتل رویال Warzone چهارشنبه همین هفته منتشر خواهد شد.

این روزها چیزی که به فراوانی برای بازی کردن در دسترس قرار دارد، بازی‌های Call of Duty هستند که با تعطیلی مشاغل، مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر سیاست‌هایی که در پی اجرای قرنطینه در کشورهای مختلف جهان به کار گرفته شده، علاقه‌مندان خود در سرتاسر جهان را ساعت‌ها به خود مشغول کرده‌اند. از طرفی، امسال علاوه‌بر حالت چندنفره‌ی جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Call of Duty: Modern Warfare، حالت بتل رویال و مستقل Warzone را نیز داریم که با ارائه‌ی یک تجربه رایگان، بازیکنان بیشتری را به جامعه‌ی کاربران Call of Duty اضافه کرده است. هردوی این قسمت‌ها، به‌زودی جدیدترین آپدیت خود را دریافت خواهند کرد و امروز زمان دقیق انتشار محتوای این آپدیت اعلام شده است.

براساس توییت جدیدی که ازطریق اکانت رسمی Call of Duty منتشر شده، فصل سوم بخش آنلاین هردو بازی Modern Warfare و Warzone چهارشنبه‌ی همین هفته و در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (یا ۲۰ فروردین ۹۹) در دسترس قرار خواهد گرفت. در این توییت، اطلاعات خاصی درباره محتوای این آپدیت ارائه نشده و هنوز جزئیات رسمی آن به دست ما نرسیده است. البته به‌طور معمول می‌توان انتظار اضافه شده اوپراتورهای جدید، سلاح‌های بیشتر، نقشه‌ها و سایر مواردی که در آپدیت‌های قبلی بازی منتشر شده را از این فصل نیز داشته باشیم.

Call of Duty: Modern Warfare و Warzone هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی قابل دریافت هستند. حالت بتل رویال Warzone همواره به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد اما اواسط این هفته، امکان دسترسی محدود بازیکنان این بخش به محتوای چندنفره بازی Modern Warfare نیز فراهم خواهد شد. شما علاوه‌بر این موارد، می‌توانید نسخه بازسازی شده Modern Warfare 2 Remastered که با هدف عدم پراکندگی جامعه‌ی بازیکنان از حالت چندنفره برخوردار نشده است نیز لذت ببرید.

Call Of Duty: Modern Warfare


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده