// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

دلیل نبود بخش چندنفره در ریمستر Call Of Duty: Modern Warfare 2 مشخص شد

اکتیویژن گفته است که به‌خاطر جلوگیری از تقسیم شدن جامعه گیمرهای بخش آنلاین مجموعه Call of Duty به چند گروه، ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 فاقد بخش چندنفره است.

چند روز پیش بود که خبر انتشار نسخه ریمستر بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 به یک‌باره در صدر اخبار قرار گرفت. این بازی از همان زمان انتشار ریمستر نسخه اول در سال ۲۰۱۶، به یکی از خواسته‌های طرفداران مجموعه Call of Duty تبدیل شد؛ هرچند تحقق این خواسته با کمی نقص همراه است و بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 Remastered فاقد بخش چندنفره است.

هرچند بسیاری از طرفداران از انتشار این بازی خوشحال شده‌اند، اما برخی دیگر نیز از نبود بخش آنلاین چندنفره ناراحت هستند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Activision در قالب یک پست، توضیحاتی را پیرامون این موضوع ارائه داده است. آن‌ها دلیل عدم ساخت بخش چندنفره را جلوگیری از تقسیم جامعه گیمرهای بخش آنلاین مجموعه Call of Duty اعلام کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که نسخه ریبوت شده‌ی Call of Duty Modern Warfare و بخش Warzone این بازی در حال حاضر در بهترین حالت خود قرار دارند و جامعه مشترکی از گیمرها در آن مشغول بازی کردن هستند. در این موقعیت، اضافه کردن بخش چندنفره در یک بازی دیگر باعث تقسیم این افراد و از بین رفتن یکپارچگی این جامعه می‌شود.

وی همچنین به بازسازی برخی از نقشه‌های سه‌گانه Modern Warfare اشاره کرد و وجود این نقشه را در یک بازی دیگر (ریمستر Call Of Duty: Modern Warfare 2) کاری تکراری تلقی کرد. بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 Remastered در حال حاضر برای پلی‌ استیشن 4 در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۳۰ ماه آوریل (۱۱ اردیبهشت ماه) برای پی سی و ایکس‌ باکس وان هم منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد اظهارات اکتیویژن چیست؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده