// پنجشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵

کارگردان بخش چند نفره‌ی بازی Gears 5 کوالیشن را ترک کرد

رایان کلیون کارگردان بخش چند نفره‌ی بازی Gears 5 بنا به دلایل شخصی استودیوی سازنده‌ی این بازی را ترک خواهد کرد.

بازی بسیار مورد انتظار Gears 5 اواخر شهریور ماه گذشته برای پی سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد و توانست علاوه‌بر دریافت نقدهای مثبت، بزرگ‌ترین عرضه در بین بازی‌های مایکروسافت در نسل جاری کنسول‌ها را نیز داشته باشد و موفقیت بالایی را برای مایکروسافت و استودیو کوالیشن (The Coalition) به ارمغان بیاورد. حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از اعضای کلیدی این استودیو جدا شده است.

به‌تازگی رایان کلیون (Ryan Cleven)، سرپرست تیم طراحی بخش چندنفره‌ی بازی Gears 5 اعلام کرده است که استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی The Coalition را به دلایلی شخصی ترک خواهد کرد. او در این‌باره اعلام کرد که او به‌دلیل خستگی پس از گذشت شش سال کار در استودیو به مرخصی طولانی مدت خواهد رفت. کلیون در صفحه‌ی توییتر خود نوشت که او از زمان حضورش در استودیو کوالیشن لذت برده است اما به‌دلیل مسائلی شخصی و عوارض زمان حضورش در استودیو تصمیم گرفته است که این استودیو را ترک کند.

امیدوارم از آپدیت Operation 3: Gridiron لذت برده باشید. این آپدیت مورد علاقه‌ی سری Gears برای من بوده است و به چیزی که آرزو می‌کردم آن‌ را منتشر کنیم، نزدیک‌تر است. همچنین این آخرین همکاری من با استودیو کوالیشن و سری بازی Gears خواهد بود. من به دلایلی شخصی، تا زمانی نامعلومی به مرخصی خواهم رفت. با تشکر از شما برای پیوستن به من در این ماجراجویی و مرسی که در این مسیر با من همراه بودید. شما را در آنلاین بازی می‌بینم.

gears 5

او در ادامه گفت:

برای من شش سال گذشته شگفت انگیز بوده است. بازی‌های Gears 5 و بازی Gears of War 4 برجسته‌ترین دوران کاری من بوده‌اند اما این شش سال نیز عواقب زیادی را نیز به‌دنبال داشته است. به‌دلیل مسائلی شخصی، من نمی‌توانم مانند گذشته کار کنم و باید زمانی را برای خودم بگذارم.

کلیون گفت پس از آنكه رئیس استودیو سازنده Gears of War، راد فرگوسن (Rod Fergusson)، كار خود را برای پیوستن به تیم توسعه بازی Diablo 4 در استودیو Blizzard Entertainment ترك كرد، او این فرصت را داشت تا در مورد اینكه آیا او نیز می‌خواهد این مسیر را ادامه دهد یا خیر فكر كند. او گفت:

با رفتن مربی من راد فرگوسن، این فرصت به من داده شد تا اولویت‌های خود را دوباره ارزیابی كنم. در حالی كه من برای همیشه سری گیرز دوست خواهم داشت اما وقت آن رسیده است كه مشعل را به دست نفر بعدی بسپارم.

کلبون اعلام کرد که او از این مرخصی بر خواهد گشت اما کار روی سری Gears را ادامه نخواهد داد. درواقع، او حتی اعلام نکرده است که قصد دارد به صنعت بازی بازگردد یا خیر.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده