// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بازی کارتی Artifact میزبان یک بتای جدید خواهد بود

شرکت ولو از معرفی یک بتای جدید برای بازی کارتی Artifact، که از مجموعه Dota برگرفته شده است، خبر داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Valve اعلام کرد که بازی Artifact قرار است میزبان بتای نسخه 2.0 شود که تغییراتی در گیم‌پلی بازی و ویژگی‌های آن اعمال خواهد کرد. در این خبر ولو به‌صورت خلاصه اعلام کرد که تغییرات بازی به چه شکلی خواهند بود؛ اگرچه هنوز تاریخ آغاز آن اعلام نشده است. این بتای جدید که در حال حاضر در مرحله تست توسط ولو قرار دارد، پس از آماده شدن، از طریق ارسال دعوت‌نامه برای افرادی که نسخه اصلی بازی را دارند، در دسترس قرار خواهد گرفت و در آینده نیز به‌صورت بتای عمومی در اختیار همه قرار می‌گیرد.

یکی از تغییراتی که در بازی Artifact اعمال خواهد شد این است که کارت‌های بازی را نمی‌توان خارج از بازی به‌فروش رساند و تنها با بازی کردن می‌توان آن‌ها را آزاد کرد. حالت جدید Hero Draft نیز به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بدون سختی‌هایی که قبلا وجود داشت، اقدام به ساخت Deck دلخواه خود کنند.  ولو اعلام کرده است که قصد دارد یک‌سری از آیتم‌های بازی را برای فروش آزاد بگذارد که البته کارت‌ها و بسته‌ها شامل آن‌ها نیستند.

یکی دیگر از تغییرات بازی امکان زوم کردن روی صفحه بازی است تا بتوانید روی صفحه هر سه خط یا لاین خود را مشاهده کنید. هریک از خطوط را مانند قبل باید جداگانه مدیریت کنید. پس از بازی Dota 2 که در سال ۲۰۱۳ توسط ولو منتشر شد، بازی کارتی Artifact جدیدترین بازی منتشر شده توسط این شرکت است که اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شد. چند ماه پس از انتشار بازی، به‌روزرسانی‌های آن متوقف شدند تا شرکت ولو به‌صورت ریشه‌ای به حل مشکلات بازی بپردازد؛ مشکلاتی که باعث شد تعداد بازیکنان همزمان آن با کاهش چشمگیری مواجه شود. پیش‌تر در زومجی خواندید که ولو قصد دارد بازی Artifact را ریبوت کند.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده