// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

شرکت ولو قصد دارد بازی کارتی Artifact را ریبوت کند

کمپانی ولو گفته است که قصد دارد بازی کارتی مجموعه Dota 2 را که Artifact نام دارد، ریبوت کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Valve اعلام کرده است که قصد دارد بازی شکست‌خورده‌ی Artifact را که یک بازی کارتی از مجموعه Dota 2 است، بازسازی کند. در زیر بخش‌هایی از توضیحات این شرکت بزرگ را مطالعه می‌کنید:

در ابتدا باید از تمامی شما عزیزان بابت ایمیل‌ها، توییت‌ها و پست‌هایی که برای ما ارسال کردید تشکر کنیم. علاقه‌ای که طرفداران بازی Artifact به آن نشان می‌دهند تحسین‌کننده است و ما صمیمانه از بازخوردهای شما کمال تشکر را داریم. شما به‌زودی متوجه تغییراتی در این بازی خواهید شد. ما در حال تست کردن بازی روی سیستم‌ها و زیرساخت‌های خود هستیم که البته تاثیری روی نسخه فعال بازی نخواهد داشت. هدف ما تنها اطلاع‌رسانی است.

بازی Artifact

این توضیحات درست دو سال پس از انتشار ناموفق این بازی ارائه شده است. در سال ۲۰۱۸ بود که بازی Artifact پس از انتشار با استقبال بالایی مواجه شد؛ به‌طوری که با داشتن حدود ۶۰ هزار بازیکن هم‌زمان، تبدیل به یکی از پنج بازی شلوغ استیم شد. اما تنها پس از گذشت چند هفته شاهد ریزش بیش از ۸۰ درصد بازیکنان آن بودیم. خبر ریبوت شدن این بازی توسط گیب نیوول، موسس ولو، در مجله Edge اعلام شده است که از بازی Artifact با عنوان شکست جذاب یاد کرده است. طبق اطلاعاتی که این شخص منتشر کرده است، شرکت ولو در حال کار کردن روی ریبوت این بازی با نام Artifact 2 است:

بازی Artifact در اولین حضور خود تبدیل به یک شکست جذاب شد. ما پیش از آن فکر می‌کردیم که با یک بازی قوی روبه‌رو هستیم و از این‌که این پروژه شکست خورد بسیار شوکه شدیم. ساده‌تر بگویم، ما یک آزمایش انجام دادیم، شکست خوردیم و با نتیجه‌ای منفی مواجه شدیم و حالا موارد زیادی از این شکست یاد گرفته‌ایم؛ پس بیایید دوباره تلاش کنیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده