نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Mount and Blade 2: Bannerlord منتشر شد

پس از گذشت هفت سال از معرفی، بازی Mount and Blade 2: Bannerlord بالاخره امروز منتشر شد.

از زمان معرفی بازی Mount and Blade 2: Bannerlord در سال ۲۰۱۲، طرفداران در انتظار انتظار انتشار نسخه رسمی بازی هستند. انتظاری که طبق آخرین اخبار بازی، امروز و با عرضه‌ی نسخه دسترسی زودهنگام بازی بالاخره پس از گذشت نزدیک به بیش از هفت سال به پایان رسید. شما می‌توانید از همین امروز این بازی را تجربه کنید. 

استودیو Taleworlds چندی پیش تصمیم گرفت تا بازی را یک روز زودتر از موعد مقرر شده منتشر کند و به همین دلیل امروز شاهد عرضه شدن بازی هستیم در کنار این مورد، قیمت بازی نیز ۱۰ درصد برای افراد عادی و بیست درصد برای کسانی که نسخه‌ی قبلی سری را در اختیار دارند، تخفیف خورده است. 

نزدیک به کمتر از هشت سال بازی در حال توسعه بوده و همین موضوع باعث افزایش انتظارات طرفداران می‌شود، اما طبق گفته‌های استودیو TaleWorlds، حدود یک سال به طول می‌کشد تا نتیجه نهایی را ببینیم. بنابراین نسخه دسترسی زودهنگام بازی یک نسخه‌ی آزمایشی زودگذر نخواهد بود با این حال به نظر می‌رسد که این محتوای زیادی در آن گنجانده شده است. 

در بخش تک‌نفره‌ی بازی می‌توانید در جهان بازی به ماجراجویی بپردازید، در نبرد‌ها شرکت کنید، قلعه‌ها را محاصره کنید، امپراطوری خود را بگردانید و حتی زمانی که احساس آمادگی کردید، خانواده‌ای برای خود تشکیل دهید. 

از طرف دیگر اما در بخش چندنفره‌ی بازی با استفاده از ارتش خود (با حتی بدون آن) به جنگ با هم‌بازی‌های خود بروید و آن را در هر چهار حالت این بخش شکست دهید. 

اگر با بازی Mount and Blade 2: Bannerlord آشنایی ندارید، می‌توانید مقاله‌ی معرفی آن را از طریق این لینک مطالعه کنید. 

Mount and Blade 2: Bannerlord یک بازی نقش‌آفرینی اکشن است که برای کامپیوتر از طریق استیم و Epic Games Store در دسترس است.

نظر شما در مورد انتشار بازی Mount and Blade 2: Bannerlord چیست؟ آیا برای تجربه‌ی این بازی هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده