نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

معاون بخش اروپایی استودیوهای جهانی سونی این شرکت را ترک کرد

مایکل دنی بعد از ۲۵ سال سابقه فعالیت در بخش اروپایی SIE Worldwide Studios از این شرکت جدا شده و به استودیوی TT Games شرکت برادران وارنر پیوست.

با این که نسل جدید کنسول‌های بازی در آستانه عرضه رسمی هستند، سونی همچنان تغییرات بزرگ و گسترده‌ای را در ساختار مدیریتی خود تجربه می‌کند. بیشتر این موارد، به خروج شماری از اعضای قدیمی این شرکت طی ماه‌های گذشته مربوط می‌شوند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به شان لیدن و شوهی یوشیدا اشاره کرد که در چند ماه گذشته جایگاه شغلی خود در سونی را از دست داده‌اند. حالا خبر کناره‌گیری یکی دیگر از اعضای قدیمی این شرکت منتشر شده که این بار به مایکل دنی، معاون بخش استودیوهای اروپایی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت مربوط می‌شود. دنی بلافاصله بعد از این کناره‌گیری، به استودیوی TT Games در کمپانی برادران وارنر پیوسته است.

مایکل دنی چیزی در حدود ۲۵ سال در سونی فعالیت می‌کرد و در طول این سال‌ها، بر بسیاری از استودیوهای اروپایی سونی نظارت می‌کرد. از جمله‌ی این موارد، می‌توان به توسعه‌دهندگان بازی‌های Killzone و Horizon: Zero Dawn یعنی استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، سازندگان Blood and Truth  یعنی SIE London Studio و همچنین استودیوی مدیا مولکول از بازی‌های LittleBigPlanet و Dreams اشاره کرد. جدیدترین پست سازمانی او در سونی، معاونت دفتر اروپای Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios بود که در آن وظیفه‌ی نظارت بر عملکرد توسعه‌دهندگان ترد پارتی سونی در ساخت بازی‌های انحصاری پلی ‌استیشن را بر عهده داشت. دنی در TT Games ریاست این استودیو را بر عهده خواهد داشت.

او در خصوص تصمیم جدید خود می‌گوید:

بعد از یک دوره باورنکردنی ۲۵ ساله در پلی استیشن، این فرصت را داشتم که با شماری از بهترین و مستعدترین تیم‌هایی که به عمرم دیدم همکاری کنم. حالا تصمیم گرفتم تا تجربه‌ی چندین ساله‌ی خودم را با یک فرصت جدید به اشتراک بگذارم. استودیوی TT Games جایی است که من در سال‌های اول حضورم در پلی استیشن نیز با آن همکاری داشتم و خیلی خوشحالم که می‌بینم حالا به یک استودیوی بزرگ و در کلاس جهانی تبدیل شده است. من با همکاری با تیم مدیریت این شرکت، این فرصت را خواهم داشت تا به خلق یک چشم انداز جدید در TT کمک کرده و این استودیو را به سمت یک مرحله‌ی دیگر از مسیر موفقیت آمیز خود هدایت کنم.

Michael Denny

دیوید حداد رئیس کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment در خصوص ورود دنی به این شرکت می‌گوید:

ما از این که مایکل به تیم ما ملحق می‌شود بسیار هیجان زده هستیم و با این اتفاق، به دنبال اجرای یک استراتژی جدید و رقم زدن یک آینده‌ی هیجان انگیز برای TT Games خواهیم بود. تجربه گسترده مایکل در توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی و ریاست استودیوهای بازی‌سازی در کنار نوع نگاه هوشمندانه‌ی خود در صنعت بازی او را برای نقش مهمی که بر عهده گرفته کاملاً مناسب ساخته است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده