نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

طراح ولو: روند ساخت بازی In the Valley of Gods همچنان متوقف است

کریس رمو، عضور سابق Campo Santo جزئیات جدیدی از روند ساخت بازی ماجراجویانه جدید این استودیو را منتشر کرده است.

بازی Half-Life: Alyx که به‌تازگی توسط ولو (Valve) منتشر شده، نمرات فوق العاده‌ای را از سوی منتقدان دریافت کرده است. این بازی اولین قسمت از مجموعه‌ی پرطرفدار Half-Life است که به‌طور کامل مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی ارائه شده است. از طرفی، شرکت Valve با انتشار این بازی بعد از مدت زیادی اقدام به عرضه یک بازی انفرادی برجسته و مهم کرده است. تیم توسعه دهندگان این بازی متشکل از ۸۰ نفر بوده که بیشترین تعداد در تاریخ عملکرد این استودیو محسوب می‌شود. البته این تیم، تعدادی از توسعه دهندگان Campo Santo را نیز شامل می‌شود.

اما استودیوی کمپو سانتو که در سال ۲۰۱۸ توسط Valve خریداری شد، بازی اختصاصی خود را نیز در دست ساخت دارد که با نام In the Valley of Gods شناخته می‌شود. فرایند توسعه‌ی این بازی، با هدف تکمیل پروژه Half-Life: Alyx موقتاً متوقف شده بود. بنابراین انتظار می‌رفت که بعد از انتشار بازی VR این شرکت، تیم توسعه دهندگان In the Valley of Gods به ادامه‌ی ساخت این بازی مشغول شوند.

اما براساس اطلاعاتی که به‌تازگی توسط یکی از اعضای سابق کمپو سانتو به‌نام کریس رمو منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که شرایط از چیزی که انتظار می‌رفت متفاوت است.رمو در مصاحبه با وبسایت PCGamesN اعلام کرده که روند ساخت بازی In the Valley of Gods همچنان در حالت توقف قرار دارد.

ما زمانی که تعدادی از اعضای تیم از Campo Santo به ولو آمدند، همچنان مشغول پیشبرد این پروژه  بودیم. این بازی، چیزی است که ما سال‌ها روی آن زحمت کشیدیم اما شرایط کاری در ولو کاملاً متفاوت بوده و تیم‌های زیادی مشغول پیشبرد همزمان چندین پروژه در کنار هم هستند.

In the Valley of Gods

براساس گفته‌های رمو، تصمیم یا صحبت‌های به خصوصی که چنین نتیجه‌ای را به دنبال داشته باشند مطرح نشده است. فقط تعدادی از افراد تیم برای سایر پروژه‌های ولو به کار گرفته شدند که این موضوع موجب توقف موقت این بازی شد. رمو به‌طور ویژه به این نکته اشاره داشته که تعدد پروژه‌هایی که به‌صورت همزمان توسط اعضای تیم در حال پیشبرد بوده، موجب شده تا تصمیم به توقف فرایند ساخت این بازی گرفته شود:

من سابقه کار روی Underlords را داشتم و مدتی هم هست که مشغول پروژه Half-Life: Alyx بودم. ما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر تمام تمرکز ما روی پروژه‌های دیگر معطوف شده و بهتر است فعلاً روند ساخت پروژه خود را متوقف کنیم تا ببینیم بعداً شرایط چطور می‌شود.

این اظهارات موجب شده تا درباره آینده‌ی پروژه In the Valley of Gods تردیدهایی به وجود بیاید. با‌این‌حال، باید صبر کرد و دید که آیا Campo Santo مجدداً فرایند ساخت این بازی را از سر خواهد گرفت یا خیر. به محض انتشار اخبار تکمیلی، جزئیات آن به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده