// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

حضور پسر سگاتا سانشیرو در تبلیغ‌های شرکت سگا

سگاتا سانشیرو، کسی که در دهه ۹۰ میلادی کنسول‌های سگا را تبلیغ می‌کرد، اکنون جای خود را به پسرش داده است.

دهه ۹۰ میلادی، درست زمانی که کنسول Sega Saturn در حال فروش گسترده در سراسر جهان بود، شرکت سگا بهترین تبلیغ‌کننده کنسول کل دنیا را در اختیار داشت؛ سگاتا سانشیرو، مردی که در تبلیغ‌ها از شما می‌خواست که کنسول شرکت Sega را خریداری کنید و اگر این کار را نمی‌کردید، به شما حمله می‌کرد و یک دست مفصل شما را کتک می‌زد! می‌توانید در زیر یکی از ویدیوهای تبلیغاتی وی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

حالا در سال ۲۰۲۰ و طبق جدیدترین اخبار بازی، جالب است بدانید که پسر واقعی وی جای او را گرفته است! نقش سگاتا سانشیرو را بازیگری با نام هیروشی فوجیوکا بازی می‌کرد که اکنون ۷۴ سال دارد. اکنون شرکت سگا به‌ مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس خود، جای این بازیگر معروف و خاطره‌انگیز را به پسر واقعی وی یعنی مایتو فوجیوکا داده است.

در حالی که سگاتا سانشیروی پدر سعی می‌کرد به زور هم که شده شما را ترغیب به خرید کنسول‌های سگا کند، اما پسرش از روش‌های دیگر و مسالمت‌آمیز استفاده می‌کند! البته لباس جودوی پدرش را نیز که با آن بسیاری از افراد را کتک زده بود، روی شانه‌های خود انداخته است. می‌توانید یکی از ویدیوهای تبلیغاتی پسر وی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده