// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

سگا شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت

شرکت سگا با تاسیس یک وب‌سایت، شصتمین سالگرد آغازبه‌کار خود را جشن گرفت و احتمالا از یک رونمایی جدید در ۲۵ ماه مارس خبر داد.

اگرچه باورش سخت است، اما شرکت Sega اکنون در شصتمین سالگرد آغازبه‌کار خود به‌سر می‌برد. این شرکت ژاپنی زمانی تولیدکننده کنسول بود و با شرکت‌هایی مانند نینتندو و پس از آن سونی، رقابت می‌کرد. اما پس از چندین شکست مالی در این مسیر، تصمیم گرفت رسالت خود را تغییر دهد و به شکل یک شرکت ناشر کار خود را ادامه دهد و تاکنون نیز در این راه بسیار موفق عمل کرده است. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این شرکت بزرگ شصتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته است و احتمالا از یک رونمایی جدید تا چند روز آینده خبر می‌دهد.

شرکت سگا به همین مناسبت اقدام به تاسیس یک وب‌سایت کرده است که می‌توانید از این لینک وارد آن شوید. در حال حاضر چیز خاصی در این سایت دیده نمی‌شود؛ اما یک بخش دیگر سایت حاوی تصویری است که احتمالا از یک رونمایی جدید در تاریخ ۲۵ ماه مارس (۶ فروردین ماه) خبر می‌دهد. همان‌طور که در آدرس این بخش از سایت و همچنین در عکس پایین دیده می‌شود، احتمالا این تصویر متعلق به شخصیت Segata Sanshiro است. سگا از این شخصیت خیالی پیش‌تر برای تبلیغ کنسول Sega Saturn در ژاپن استفاده کرده بود.

sega

هنوز مشخص نیست که هدف سگا از انتشار تصویر این شخصیت خیالی چیست؛ آیا قرار است در تاریخ ذکر شده از بازی یا وسیله‌ای خاص رونمایی شود؟ یا تنها با یک کار تبلیغی مواجه هستیم؟ نظر خود را در این رابطه با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده