نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بازی جدید استودیو Hello Games تابستان ۱۳۹۹ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی The Last Campfire، ساخته جدید استودیو Hello Games تابستان ۱۳۹۹ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

با این‌که کنسول نینتندو سوییچ به مکانی برای قدرت‌نمایی شرکت نینتندو برای عرضه‌ی بازی‌های انحصاری متعدد تبدیل شده است، اما بازی‌سازان مستقل نیز سوییچ را پلتفرمی مناسب برای انتشار بازی‌های خلاقانه خود می‌دانند؛ به طوری که تاکنون بازی‌های مستقل موفق زیادی برای این کنسول منتشر شده‌اند. از بازی‌های پرطرفدار گرفته تا بازی‌های کالت و خلاقانه، همگی جایگاه خود را در اکوسیستم نینتندو به خوبی یافته‌اند. حال طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Hello Games جدیدترین ساخته‌ی خود یعنی بازی The Last Campfire را در تابستان ۱۳۹۹ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد. 

در طی برنامه‌ی Nintendo Indie World، که به‌تازگی برگزار شده‌ است، استودیو Hello Games با انتشار تریلری جدید از تایید عرضه‌ی بازی جدید خود یعنی The Last Campfire برای نینتندو سوییچ خبر داده است. از ظاهر تریلر اینگونه برمی‌آید که با ماجراجویی لطیف‌تری نسبت به بازی No Man's Sky طرف خواهیم بود. تریلر منتشر شده گیم‌پلی بازی را که در سرزمینی با حال و هوای عرفانی جریان دارد، به نمایش می‌گذارد. طراحی هنری بازی با توجه به این نمایش، خیره کننده است و به‌نظر می‌رسد که داستان بازی بتواند احساسات مخاطبان را برانگیزد. 

بازی The Last Campfire نخستین‌بار در جریان مراسم The Game Awards 2018 به نمایش درآمد اما بازی از آن زمان تاکنون در سکوت خبری فرو رفته بود. بااین‌حال استودیو Hello Games این سکوت را شکست و با نمایش تریلر جدید نشان داد که بازی علاوه‌بر عرضه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی، برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. 

مشاهده این موضوع که این استودیو از زمان عرضه‌ی بازی No Man's Sky در سال ۲۰۱۶ چه تغییرات مثبتی را به خود دیده، بسیار قابل توجه است. این بازی که در زمان عرضه به هیچ‌وجه نتوانست انتظار طرفداران را برآورده کند، در نهایت با پشتیبانی بی‌نظیر استودیو سازنده‌ی خود و عرضه به‌روزرسانی‌های متعدد، در نهایت به اثری بسیار خوب و سرگرم‌کننده تبدیل شد. حال این استودیو قرار است تا یک بازی با مقیاس کوچک‌تر از پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی قبلی خود منتشر کند و تا به این لحظه به‌نظر می‌رسد که بازی The Last Campfire بتواند تجربه‌ای لذت‌بخش برای دوست‌داران بازی‌های مستقل باشد و طرفداران نیز زمان زیادی را لازم نیست تا برای انتشار آن صبر کنند. 

بازی The Last Campfire در تابستان سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

نظر شما راجع به پروژه‌ی جدید استودیو Hello Games چیست؟ به نظر شما این بازی می‌تواند از No Man's Sky موفق‌تر عمل کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده