// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Tell Me Why فاصله‌ی کمتری بین انتشار اپیزودهای خود خواهد داشت

 استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت قصد دارد فاصله‌ی زمانی بین انتشار اپیزودهای بازی Tell Me Why را کاهش دهد.

استودیو Dontnod Entertainment به‌دلیل بازی‌های روایت محور خود که حول محور جوانانی که در شرایطی غیرمعمول قرار دارند می‌چرخد، در بین طرفداران این سبک بازی کاملا شناخته شده است. متأسفانه، مانند بسیاری از بازی‌های اپیزودیک، همیشه مشکلاتی در عرضه‌ی به‌هنگام بازی در زمان تعیین شده وجود داشته است. آخرین بازی این استودیو با نام Life is Strange 2 توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند اما فاصله‌ی زیادی بین انتشار اپیزود‌های این بازی وجود داشت. استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت امیدوار است که در بازی اپیزودیک بعدی خود، یعنی بازی Tell Me Why، این اشتباه را دوباره تکرار نکند.

بازی Tell Me Why کمی کوتاه‌تر از بازی‌های قبلی خواهد بود و به‌جای پنج اپیزود دارای سه اپیزود خواهد بود. کارگردان بازی Tell Me Why، فلورنت گویلاومه (Florent Guillaume)، در سایت رسمی در مورد جزییات این بازی به سوالات طرفداران پاسخ داد. هنگامی که در مورد فاصله‌ی بین اپیزودها سؤال پرسیده شد، او پاسخ داد که شکایت‌های مربوط‌به فاصله‌ی طولانی بین قسمت‌ها را شنیده است و قصد دارد این بازی را با فاصله‌ی زمانی کوتاه‌تری منتشر کند.

ما متوجه هستیم که چقدر برای هواداران اهمیت دارد که بدون اینکه برای مدتی طولانی بین هر قسمت یا فصل منتظر بمانند، بتوانند از بازی‌های ما لذت ببرند. کوتاه‌ کردن مدت زمان انتظار و انتخاب تاریخ‌های انتشار قابل پیش‌بینی، چالش‌های بیشتری را از نظر تولید برای ما ایجاد می‌کند، اما ما امیدواریم این تغییرات تجربه کلی بازیکنان را بهبود ببخشد.

بازی Tell Me Why روی استیم، فروشگاه ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهند بود و کاربران Xbox Game Pass هم در همان روز عرضه می‌توانند بازی را تجربه کنند. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده