// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

استریم های Nier به مناسبت جشن ۱۰ سالگی بازی معرفی شدند

اسکوئر انیکس اعلام کرده است که در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۹۹، رویداد ۱۰ سالگی مجموعه Nier به‌صورت استریم پخش می‌شود.

چندی پیش بود که یوکو تارو و یوسوکه سایتو، به‌ترتیب کارگردان و تهیه کننده NieR: Automata، در صفحه توییتر خود اعلام کردند که در تاریخ ۱۰ فروردین ماه ۹۹ (۲۹ مارس) موارد هیجان‌انگیزی را برای کاربران درنظر گرفته‌اند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر مجموعه NieR، به‌تازگی اعلام کرده است که در تاریخ ۱۰ فروردین ۹۹، رویداد ۱۰ سالگی این مجموعه در قالب یک استریم پخش می‌شود. 

در ادامه مشخص شده است که استریم ۱۰ سالگی NieR شامل ۱۰ ساعت محتوای مختلف می‌شود و در قالب چند استریم متنوع پخش می‌شود. اولین استریم شامل کنسرت NieR: Theatrical Orchestra 12020 می‌شود که قرار بود در بازه زمانی ۹ یا ۱۰ فروردین ماه در توکیو برگزار شود و به‌خاطر ویروس کرونا لغو شد. دومین استریم به نمایش NieR Stage Yorha Ver1.3aa مربوط می‌شود که درابتدا قرار بود ۲۲ اسفند ماه تا ۲۵ اسفند ماه برگزار شود، اما این نمایش هم به‌خاطر ویروس کرونا لغو شده بود.

سومین و آخرین استریم هم به گفت‌وگوی یوکو تارو و یوسوکه سایتو مربوط می‌شود. کاربران ازطریق صفحه Nico Nico Douga می‌توانند تنها استریم سوم را به‌صورت رایگان تماشا کنند و برای مشاهده‌ی دو استریم دیگر، باید بلیت مربوط به هرکدام از آن‌ها را خریداری کنید. در انتها اسکوئر انیکس به‌تازگی یک آلبوم موسیقی را تدارک دیده است که شامل لحظات مختلفی از NieR و NieR: Automata می‌شود و به کنسرت ذکر شده در استریم اول اشاره دارد. کاربران از اینجا می‌توانند تریلر منتشر شده را تماشا کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده