نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ عرضه Command & Conquer Remastered Collection مشخص شد

ریمستر دو نسخه اول Command & Conquer تا سه ماه دیگر توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد.

حدود یک سال و نیم قبل بود که خبر عرضه ریمستر دو نسخه از سری بازی‌های Command & Conquer برای کامپیوتر منتشر شد و اکنون در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار این ریمستر مشخص شده است؛ مجموعه‌ای که الکترونیک آرتز آن‌ را در روز ۵ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) منتشر خواهد کرد.

Command & Conquer Remastered Collection توسط استودیو Petroglyph Games آماده شده است؛ استودیویی که در سال ۲۰۰۳ و پس از تعطیل شدن Westwood Games (سازنده‌ی اصلی بازی‌های Command & Conquer)، با کمک بخشی از اعضای آن تأسیس شد.

این کلکسیون شامل ریمستر نسخه‌ی اول (که به Command & Conquer: Tiberian Dawn هم معروف است) و همین‌طور نسخه‌ی Command & Conquer: Red Alert می‌شود و سه بسته‌ی الحاقی Counterstrike، Covert Ops و The Aftermath هم درون آن قرار گرفته‌اند. همه‌ی این بازی‌ها برای استفاده در حالت 4K بهینه‌سازی شده‌اند و ویژگی‌هایی مثل رابط کاربری بهبودیافته، قابلیت ویرایش و تغییر نقشه و نحوه‌ی کنترل جدید هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

مجموعه‌ی موردنظر علاوه‌بر اوریجین، در دسترس کاربران استیم هم قرار می‌گیرد؛ مجموعه‌ای که جیم وسلا تهیه‌کننده‌ی ارشد الکترونیک آرتز در مورد آن می‌گوید:

تیم ما در دوران تولید این ریمستر همکاری تنگاتنگی با جامعه‌ی دوست‌داران Command & Conquer داشته و امیدواریم این هم‌فکری و همراهی نتیجه‌ی خود را در قالب این ریمستر نشان دهد و به آن به چشم یک نامه‌ی عاشقانه به طرفداران این مجموعه نگاه شود.

ما گیم‌پلی کلاسیک این بازی‌ها را که در زمان عرضه‌ی خود باعث تحولی در سبک استراتژی هم‌زمان شده بودند حفظ کردیم و درعین‌حال تغییراتی هم برای بهبود نحوه‌ی کنترل آن‌ها دادیم. همچنین مواردی که بیشترین درخواست‌ها را داشتند مثل Skirmish Mode برای نسخه‌ی اول را درون این ریمستر قرار دادیم و بازی از امکان تولید محتوا توسط کاربران هم پشتیبانی خواهد کرد.

درکنار نسخه‌ی معمولی بازی که به‌طور دیجیتالی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد، شرکت لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) هم دو نسخه‌ی مخصوص برای آن تدارک دیده است؛ نسخه‌هایی که شامل Collectors Edition و Anniversary Edition می‌شوند و به‌ترتیب قیمتی معادل ۵۹.۹۹ و ۱۴۹.۹۹ دلار دارند. کامل‌ترین نسخه یعنی Anniversary Edition شامل موارد زیر می‌شود:

  • بازی Command & Conquer Remastered Collection در جعبه‌ای محکم و شکیل
  • کد دانلود نسخه‌ی استیم
  • فلش USB با طرح کریستال Tiberium که شامل هفت ساعت موسیقی متن ریمسترشده‌ی بازی در قالب ۱۱۹ قطعه می‌شود
  • موسیقی‌های اوریجینال بازی که به‌طور ریمسترشده در ۶ دیسک جای گرفته‌اند و با امضای فرانک کلپاکی، آهنگساز بازی همراه هستند
  • پوستر ۶۰*۴۵ سانتیمتری با قابلیت استفاده از هر دو طرف
  • پیکسل‌هایی با طرح گروه‌های مختلف بازی
  • سه صفحه شامل معرفی تصویری تکنولوژی‌ها و وسایل هر گروه
  • برچسب‌هایی با طرح گروه‌های مختلف بازی
  • آرت‌بوکی با بیش از ۱۰۰ صفحه تصویر و طراحی
  • کلاه بافتنی با طرح گروه‌های بازی با قابلیت استفاده‌ی دوطرفه
  • مدل فلزی کوچکی از تانک ماموت
  • مدل‌های کوچکی از Tesla Coil و Obelisk با قابلیت پخش نور و صدا

Command & Conquer Remastered Collection

مقاله‌های مرتبط:

آخرین نسخه‌ی عرضه‌شده از مجموعه‌ی Command & Conquer بازی Command & Conquer: Rivals بود که در قالب نسخه‌ای جانبی و Free to Play برای اندروید و iOS منتشر شد. ولی شاید بتوانیم بعد از عرضه‌ی ریمستر این بازی، پس از سال‌ها منتظر نسخه‌ای اصلی از آن باشیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده