نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

ریمستر بازی‌های Command & Conquer و Red Alert رسما تایید شد

الکترونیک آرتز تایید کرد که نسخه ریمستر بازی‌های Command & Conquer و Red Alert ساخته می‌شود و بسیاری از سازندگان نسخه‌های اصلی هم در تیم توسعه خواهند بود. 

تقریبا یک ماه پیش بود که یکی از اعضای الکترونیک آرتز اعلام کرد به‌مناسبت ۲۵ سالگی سری Command & Conquer، برنامه‌ای برای این مجموعه دارند که شاید شامل ریمستر کردن نسخه‌هایی از آن‌ها هم بشود. با اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند که به دلیل مدت زمان نسبتا زیاد باقی‌مانده تا سالگرد ۲۵ سالگی سری به این زودی‌ها اطلاعات بیش‌تری در این مورد ارائه نشود، EA امروز رسما ساخت ریمستر دو نسخه از این مجموعه را تایید کرد. 

بر این اساس قرار است ریمستر نسخه Command & Conquer و Command and Conquer: Red Alert توسط استودیو پتروگلیف ساخته شود. جالب اینکه بسیاری از بازیسازانی که زمانی روی نسخه اصلی این بازی‌ها کار کرده‌اند قرار است در تیم توسعه نسخه ریمستر آن‌ها هم حضور داشته باشند. یکی از این افراد هم قرار است فرانک کلپاکی باشد که بسیاری از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی این مجموعه بازی را ساخته است و حال قرار است روی موسیقی نسخه‌های ریمستر هم کار کند. 

هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد تاریخ انتشار یا حتی بازه انتشار تقریبی این بازی‌های استراتژیک و پلتفرم‌های مقصد آن‌ها ارائه نشده است؛ با این حال از آنجایی که اولین نسخه سری در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود، ۲۵ سالگی آن ۲۰۲۰ خواهد بود و شاید لازم باشد تا آن زمان برای تجربه این بازی‌های استراتژیک منتظر بمانیم. 

نظرات خود را در مورد تایید شدن این بازی‌ها با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده