نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Elden Ring احتمالا به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد

در حالی که تا چندی پیش شایعه‌ای مبنی‌بر انتشار جدیدترین ساخته استودیوی فرام سافتور در تابستان ۲۰۲۰ منتشر شد، اما طبق ادعاهایی به‌نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر عرضه بازی Elden Ring باشیم.

در لحظات پایانی کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی جدیدی به‌نام Elden Ring به‌صورت رسمی معرفی شد. اثری که قرار است هیدتاکا میازاکی، سازنده‌ی بازی‌هایی مثل Bloodborne و Dark Souls و جرج آر. آر. مارتین، نویسنده بزرگ و نام‌آشنای داستان‌های فانتزی، در کنار یکدیگر آن را تولید کنند. از زمان معرفی بازی تا به امروز اطلاعاتی از ساخته جدید استودیوی محبوب FromSoftware منتشر شده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Elden Ring طبق پیش‌بینی‌ها یک اثر نقش‌آفرینی است که جهان و داستان آن از رمان‌های فانتزی غربی الهام گرفته شده است و ساختاری مشابه به سری Dark Souls دارد.

درحالیکه مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که احتمالا Elden Ring در تابستان ۲۰۲۰ روانه بازار می‌شود، اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد فعلا نباید منتظر عرضه این اثر در آینده نزدیک باشیم. اخیرا یکی از کسانی که در فاش کردن اطلاعات بازی Elden Ring سابقه دارد و همین‌طور یکی از اینسایدرهای فرام سافتور، اطلاعات جالبی درمورد این بازی ارایه داده‌اند. براساس گفته‌های این دو فرد به‌ظاهر قابل اعتماد، تاریخ عرضه بازی Elden Ring در بین اعضای تیم سازنده نیز هنوز مشخص نشده و احتمالا فعلا خبری از عرضه آن هم نخواهد بود.

این موضوع که بازی Elden Ring در ماه ژوئن عرضه نمی‌شود کاملا آشکار و مشخص است. شما همچنین مطمئناً درک می‌کنید که فاش کردن تاریخ عرضه‌ای که هنوز مشخص نشده است، نه به من و نه به هیچ فرد کنجکاو و بی‌تاب دیگری کمک و لطفی نمی‌کند. زمانی‌که همه چیز آماده شود، استودیوی باندای نامکو، ناشر بازی و همچنین فرام سافتور خود اعلام خواهند کرد.

باتوجه به اینکه Elden Ring اولین بازی جهان‌باز استودیوی فرام سافتور نیز به‌حساب می‌آید، افراد بی‌شماری که دنیای خاص و جذاب میازاکی و همچنین مارتین افسانه‌ای را دوست دارند، بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی هستند. حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی تیم سازنده آماده ارایه اطلاعات و جزییات تکمیلی همچون تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار هستند.

به‌نظر شما Elden Ring همانند بازی‌های قبلی فرام سافتور، می‌تواند موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده