نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

شایعه: بازی Elden Ring احتمالاً در تابستان ۲۰۲۰ میلادی منتشر می‌شود

طبق اطلاعات به‌دست آمده، استودیو FromSoftware در سایت رسمی خود به انتشار بازی Elden Ring در ماه ژوئن (اواخر خرداد یا اوایل تیر ۹۹) اشاره کرده است.

در سال‌ ۲۰۲۰ و بعد از آن قطعاً کمبود بازی‌های بزرگ وجود نخواهد داشت، ولی بدون‌شک یکی از بزرگترین بازی‌هایی که در سال جاری میلادی منتشر می‌شود، بازی Elden Ring، پروژه بعدی استودیو FromSoftware خواهد بود. این بازی ترکیبی از سبک بازی Dark Souls با نویسندگی جرج ار ار مارتین بوده و علاوه‌بر این دو ویژگی، دارای جهانی وسیع خواهد بود (اولین بازی جهان‌باز From Software). به‌نظر می‌رسد که بازی Elden Ring تمام پتانسیل‌های لازم برای تبدیل شدن به یک موفقیت چشم‌گیر را در خود دارد.

به همان اندازه که همگی برای انتشار این بازی هیجان زده هستیم، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه بازی Elden Ring منتشر نشده است. این بازی برای اولین بار در مراسم E3 2019 معرفی شد، ولی هیچ زمان انتشاری برای آن مشخص نشد. اما احتمالاً استودیو FromSoftware اطلاعاتی را درباره زمان عرضه این بازی منتشر کرده است. اخیراً این توسعه‌دهنده کارت تبریک سال نو را در سایت رسمی خود منتشر کرده بود که در آن به زمان انتشار بازی Elden Ring در ماه ژوئن (اواخر خرداد یا اوایل تیر ماه) اشاره شده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد و اشتباهی از طرف استودیوی FromSoftware نباشد، با درنظر گرفتن مدت کوتاهی که تا ماه ژوئن باقی مانده است، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Elden Ring خواهیم بود. باید یادآور شویم که احتمال اشتباه بودن این خبر نیز وجود دارد، پس نباید زیاد روی این موضوع حساب کرد. برای بررسی و صحت این موضوع تنها باید صبر کنیم تا استودیو FromSoftware خبر رسمی یا اطلاعات بیشتری از بازی بعدی خود منتشر کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده