نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Gears of War: The Card Game در جریان Esports Mexico City Major در دسترس خواهد بود

بازی کارتی Gears of War: The Card Game معرفی شد و برای اولین بار در جریان Esports Mexico City Major در دسترس خواهد بود.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو کوالیشن (The Coalition) با همکاری شرکت Steamforged Games (که سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی مثل Dark Souls: The Card Game و Resident Evil 2: The Board Game را در کارنامه دارد) از طریق بازی Gears of War: The Card Game قرار است تا گیم‌پلی تحسین شده، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و اکشن هیجان‌انگیز سری Gears of War را باری دیگر به طرفداران خود هدیه دهند. 

این بازی که قرار است در پاییز یا اوایل زمستان سال ۲۰۲۰ عرضه شود، برای نخستین‌بار در جریان مراسم Esports Mexico City Major در دسترس است. این مراسم که هم‌اکنون در حال برگزاری است تا فردا ادامه خواهد داشت. آن دسته از طرفدارانی که به این مراسم بروند، می‌‌توانند زودتر از زمان عرضه‌ی رسمی بازی، آن را تجربه کنند. شرکت Steamforged Games نیز در این مراسم حضور دارد تا اولین نسخه‌های آزمایشی بازی و همچنین کارت‌های ویژه تبلیغاتی را به برخی از طرفداران خوش‌شانس ارائه دهد. 

هسته‌ی مرکزی بازی توسط طراح کارکشته، یعنی تایلر بیلمن با همکاری شرکت Steamforged Games ساخته شده است. در این بازی بازیکنان باید با استفاده دقیق از کارت‌های موجود در دست خود، حملات رقیبان را مهار کنند و به تخریب دشمنان بپردازند. همچنین عامل شانس نیز در پیروزی تاثیرگذار خواهد بود. 

Gears of War: The Card Game

بازی Gears of War: The Card Game روشی جدید را برای لذت بردن از Gears of War در یک فرمت کاملاً جدید ارائه می‌دهد. در این بازی که شامل یک کمپین داستانی می‌شود ، تصمیماتی که شما در هر سناریوی داستان می‌گیرید عواقبی تازه‌ و جدی در میدان نبرد خواهد داشت. در این بازی باید در موقعیت مناسب با همکاری هم‌تیمی‌ها بجنگید و از کارت‌های مناسب استفاده کنید و در صورت لزوم حتی با یکدیگر بمیرید. 

در این بازی باید انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید نیروی خود را در طول داستان گسترش دهید. داستانی که برای هرکس منحصر به فرد است و هر کدام از بخش‌های آن دارای طرح و هدف خاصی است. بردن یا باختن در طول مسیر بازی، در ادامه‌ی روند آن تاثیری جدی خواهد گذاشت و این موضوع باعث می‌شود که شانس شما با توجه به سابقه‌ی برد یا باخت برای پیروزی در ادامه بازی بیشتر یا کمتر شود. 

Gears of War: The Card Game

آیا شما شما در مبارزات از نارنجک استفاده می‌کنید یا سیاستی دیگر را برای پیروزی در مبارزات پیش می‌گیرید؟ آیا مارکوس فینیکس و دومینیک سانتیاگو را به میدان نبرد می‌فرستید یا به لشکر Locust فرمان می‌دهید تا قدرت عالی Brumak را استفاده کند؟ آیا برای دشمنان تله می‌گذارید تا آن‌ها واردش شوند و زمانی که آسیب‌پذیر شدند به آن‌ها حمله می‌کنید؟ تمامی این انتخاب‌ها در بازی Gears of War: The Card Game در دستان شما خواهند بود. 

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی Gears of War: The Card Game تعیین نشده است و سازندگان تنها گفته‌اند که بازی در پاییز یا اوایل زمستان سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری زمان شروع پیش‌خرید بازی می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید تا شرکت Steamforged Games جدیدترین اخبار را به ایمیل شما ارسال کند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به بازی کارتی مجموعه Gears of War با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از انتظارات خود به ما بگویید.


منبع Gears of War
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده