// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Ori And The Will Of The Wisps و چند بازی دیگر به ایکس باکس گیم پس می‌آیند

NBA 2K20 و Ori And The Will Of The Wisps و چند بازی دیگر به‌عنوان بازی‌های ماه مارس به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند.

هنگامی که وارد یک ماه جدید میلادی می‌شویم، قطعا کسانی که عضو سرویس ایکس‌ باکس گیم پس هستند بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند چه بازی‌هایی به این سرویس اضافه می‌شوند. البته گاهی این بازی‌ها برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان متفاوت هستند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است دو بازی بزرگ و چند بازی کوچک‌تر در ماه جاری میلادی یعنی مارس به این سرویس محبوب اضافه شوند.

مورد اول بازی NBA 2K20 است که روز گذشته مورخ ۵ ماه مارس (۱۵ اسفند ماه) همراه با بازی Train Sim World 2020 به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده است. مورد بعدی نیز بازی Ori And The Will Of The Wisps است که به‌عنوان دنباله‌ای بر نسخه‌ی قبلی خود که یک بازی پلتفرمر محبوب است، شناخته می‌شود و قرار است در تاریخ ۱۱ ماه مارس (۲۱ اسفند ماه) به این سرویس محبوب اضافه شود. روز بعد نیز یعنی ۲۲ اسفند ماه بازی Pikuniku به سرویس ایکس باکس گیم پس افزوده خواهد شد. نسخه بتای بازی Bleeding Edge هم روز پس از آن یعنی ۲۳ اسفند ماه به این سرویس اضافه می‌شود.

مانند روال همیشه، بازی‌ های ماه مارس سرویس ایکس باکس گیم پس نیز ترکیب خوبی از سبک‌های مختلف هستند تا بتواند پاسخ‌گوی سلایق مختلف باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده