نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بودجه ساخت بازی The Wonderful 101: Remastered از دو میلیون دلار عبور کرد

بودجه‌ی ساخت بازی The Wonderful 101: Remastered که توسط کمپین کیک‌ استارتر آن تامین می‌شود، از مرز دو میلیون دلار عبور کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، بودجه‌ی ساخت بازی The Wonderful 101: Remastered که توسط کمپین کیک‌ استارتر آن تامین می‌شود، از مرز دو میلیون دلار عبور کرده است و هم‌اکنون طرفداران می‌توانند منتظر ساخت بخشی اضافی به نام Luka's Second Mission باشند. همچنین با عبور بودجه بازی از دو میلیون دلار، اکنون استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) دو هدف جدید را برای جذب سرمایه در نظر گرفته است.

این دو هدف جدید شامل ضبط مجدد برخی از موسیقی‌های بازی مانند Tables Turn و The Won-Stoppable Wonderful 100 به صورت اورکسترال و پشتیبانی از چند زبان دیگر در بازی می‌شوند. نخستین هدف با جذب ۲۵۰ و دیگری با جذب ۵۰۰ هزار دلار دیگر میسر می‌شوند. 

کمپین کیک‌استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered برای نخستین بار در ماه فوریه با هدف سنجش تمایل طرفداران به عرضه‌ی این بازی روی کنسول‌های مدرن‌تر معرفی شد. سازندگان بازی در ابتدا تمایل داشتند که بدانند آیا می‌توانند به بازی The Wonderful 101 شانسی مجدد برای درخشش در میان طرفداران را بدهند یا خیر. از آن‌جایی که این بازی یکی از نخستین بازی‌هایی محسوب می‌شود که استودیو پلاتینیوم گیمز می‌خواهد به صورت مستقل و بدون کمک از ناشران بزرگ آن را منتشر کند، این کمپین برای آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. طرفداران و سرمایه‌گذاران نیز برای حمایت از این بازی سنگ تمام گذاشتند و در مدت تنها ۱۲ ساعت از راه‌اندازی کمپین، مبلغ ۱ میلیون دلار سرمایه برای ساخت بازی جمع‌آوری شد. حال این بازی قرار است تا برای کامپیوتر از طریق پلتفرم استیم، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. 

از آن زمان اهداف بازی در حال گسترش است و ویژگی‌های متفاوتی مانند حالت‌های زمانی جدید، ‌ریمیکس‌هایی از ساندترک‌های بازی و همچنین مرحله‌ای جدید و ساید اسکرول به نام Luka's First Mission به بازی افزوده شده است و حال قرار است تا مرحله Luka's Second Mission دنباله‌ی مرحله‌ی قبلی باشد. 

استودیو پلاتینیوم گیمز اخیرا حسابی در تیتر رسانه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی بوده است چرا که نه تنها کمپین کیک‌استارتر بازی The Wonderful 101 توانست سر و صدای زیادی به پا کند، بلکه آن‌ها شعبه‌ای جدید در شهر توکیو را نیز تاسیس و همچنین اعلام کردند که در حال کار روی بازی اکشن جدیدی تحت عنوان رمزی Project G.G هستند. 

Project G.G

تمامی این اخبار در سایتی به نام Platinum 4 رونمایی شدند که در واقع چندی پیش پلاتینیوم گیمز آن را برای معرفی چهار خبر بزرگ راه اندازی کرد. از این چهار خبر ۳ مورد تاکنون معرفی شده است و مورد آخر نیز قرار است تا به‌زودی به گوش طرفداران برسد. خبری که به نظر می‌رسد قرار است تا حسابی طرفداران را خوشحال کند. 

در حال حاضر، کمپین کیک استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered، مبلغ ۲.۰۲۹.۵۷۶ میلیون دلار را جمع‌آوری کرده است و ۳۰.۸۳۴ نفر حامی دارد. پلاتینیوم گیمز همچنین قرار است تا در استریمی را برای جشن گرفتن موفقیت این کمپین و همچنین مستقل شدن خود برگزار کند. 

نظر شما راجع به موفقیت کمپین کیک‌استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered چیست؟ آیا شما نیز جزو طرفداران این بازی هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده