نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پلاتینیوم گیمز علاوه بر انتشار بازی‌های خود به همکاری با سایر ناشران نیز ادامه می‌دهد

پلاتینیوم گیمز درحالی‌که روی انتشار بازی‌های خود تمرکز می‌کند، همچنین با همکاری خود با دیگر ناشران ادامه می‌دهد.

در طول چندهفته‌ گذشته و با انتشار اخباری که به گسترش همه جانبه‌ی فعالیت‌های استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) اشاره می‌کرد، اتفاقات هیجان‌انگیزی برای توسعه‌دهندگان این استودیو رقم خورده است. این شرکت، به عنوان بخشی از پروژه موسوم به «Platinum 4» خود، اعلام کرده که کمپین کیک استارتر The Wonderful 101 Remastered با موفقیت پیگیری شده و در این راستا، پلاتینیوم گیمز دفتر جدیدی را در توکیو ژاپن تأسیس خواهد کرد.

زنجیره‌ی انتشار اخبار این استودیو به پروژه ساخت یک بازی اورجینال به نام «Project G.G» می‌رسد که البته بر اساس اعلام این شرکت، پلاتینیوم گیمز به همکاری خود با سایر ناشران در آینده نیز ادامه خواهد داد.

آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) و هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) از استودیوی پلاتینیوم گیمز در خلال مصاحبه جدید خود در PAX East 2020 جزئیات بیشتری را در رابطه با توسعه‌ی پروژه‌های جدید این شرکت با هواداران در میان گذاشته‌اند. یکی از مهم‌ترین اخباری که طی چند هفته گذشته از سوی توسعه دهندگان پلاتینیوم گیمز منتشر شد، به پروژه موسوم به Project G.G برمی‌گردد. این بازی که توسط کامیا کارگردانی می‌شود، میزبان قهرمانان شناخته‌ شده‌ای از سینما و تلویزیون مانند Ultraman بوده و ارتباط ویژه‌ای با سه‌گانه‌ی ابرقهرمانی Viewtiful Joe و The Wonderful 101 دارد. در حال حاضر جزئیات محدودی از مشخصات این پروژه اعلام شده اما یکی از مهم‌ترین جنبه‌های آن، این است که Project G.G اولین بازی پلاتینیوم گیمز است که به طور کامل توسط این شرکت تولید و منتشر خواهد شد. ضمن این که این شرکت قصد دارد تا در آینده تمرکز خود را روی انتشار مستقل بازی‌های خود معطوف کند.

از مقامات استودیوی پلاتینیوم گیمز درباره این که Project G.G چه جایگاهی برای این استودیو داشته و این که چه تفاوت‌هایی با پروژه‌هایی خواهد داشت که با همکاری سایر ناشرها تولید می‌شوند، سوال شد. Inaba توضیح می‌دهد که اولین تجربه این استودیو در انتشار بازی اختصاصی خود در راستای مسیری انجام می‌گیرد که خواسته‌ی ‌آن‌ها بوده و «به طور قطع تمرکز این شرکت را برای آینده‌ی فعالیت‌های خود تحت تأثیر قرار خواهد داد.» هرچند Inaba تشریح می‌کند که با وجود این که پلاتینیوم گیمز توجه ویژه‌ای به توسعه‌ی یک آی پی جدید و انتشار پروژه‌های خود دارد، به هیچ عنوان ارتباط با همکاران خود، به خصوص دیگر ناشران صنعت بازی را فراموش و متوقف نخواهد کرد. Inaba توضیح می‌دهد که این استودیو قصد دارد تا فعالیت‌های خود در هردو مسیر را به صورت همزمان مدیریت کند.

Bayonetta

استودیوی پلاتینیوم گیمز قبل از معرفی بازی Project G.G به توسعه‌ی بازی‌های اکشن با همکاری دیگر ناشرها شهرت داشت. از جمله‌ی مهم‌ترین بازی‌های این شرکت، می‌توان به مجموعه‌ی Bayonetta و NieR: Automata و همچنین Astral Chain اشاره کرد. با این که Project G.G نشان می‌دهد این شرکت علاقه دارد تا آی پی‌های جدیدی را دنبال کرده و این بار به صورت مستقل به انتشار آن بپردازد، Inaba تأکید می‌کند که این استودیو به همکاری خود با سایر ناشرهای بزرگ ادامه داده و این مسیر را به طور کاملاً ترک نخواهد کرد. به احتمال زیاد، این موارد شامل دو پروژه دیگر این شرکت، یعنی Bayonetta 3 و Babylon’s Fall که یکی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ و دیگری با همکاری پلاتینیوم گیمز و اسکوئر انیکس برای پلی استیشن 4 و پی سی توسعه داده می‌شوند نیز خواهد بود.

علاوه بر این موارد، پلاتینیوم گیمز اعلام کرده که تا زمان انتشار اخبار مربوط به پروژه جدید « Platinum 4» زمان زیادی باقی نمانده است. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به تریلر بازی جدید Project G.G نیز داشته باشید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده