// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

Project G.G برای عرضه روی تمامی پلتفرم‌ها برنامه ریزی شده است

آتسوشی اینابا در مصاحبه با IGN اعلام کرده که Project G.G را برای عرضه روی تمامی پلتفرم‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و به این زودی‌ها هم عرضه نخواهد شد.

اواخر استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) کار‌های مهم و بزرگی را در برنامه‌ کاری خود دارد. ابتدا کمپین کیک استارتر The Wonderful 101: Remastered را راه‌اندازی کردند که با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران روبه‌رو شد. در ادامه استودیو جدید خود در توکیو را راه‌اندازی کردند و بازی جدید آن‌ها با نام Project G.G هم معرفی شد؛ محصولی که سومین بازی ابرقهرمانی هیدکی کامیا به‌حساب می‌آید و شما را در نقش قهرمانی قرار می‌دهد که همانند Ultraman، می‌تواند به یک ابرقهرمان عظیم الجثه تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدکی کامیا مصاحبه‌ای را با IGN انجام داده است و در جریان این مصاحبه، در مورد Project G.G و حال‌وهوای آن صحبت کرده است. کامیا در ارتباط با انتخاب یک ابرقهرمان عظیم الجثه می‌گوید:

ما آن را به‌عنوان سه‌گانه ابرقهرمانی هیدکی کامیا درنظر گرفته‌ایم. اولین بازی Viewtiful Joe بود که یک ابرقهرمان تنها را به‌تصویر می‌کشید. دومین بازی، The Wonderful 101 بود که یک تیم از ابرقهرمان‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌داد. در ژاپن، گونه بعدی ابرقهرمان‌ها، ابرقهرمان‌های عظیم الجثه هستند و همیشه دوست داشتم بازی‌ای با محوریت این ایده بسازم.

بااینکه توکوساتسو و کایجو موارد شناخته شده‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند، اما کامیا در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که Project G.G محدود به این موارد نمی‌شود و المان‌های جدیدی را هم در خود جای داده است.

Project G.G یک بازی مشخص و معین از نظر سبک و ساختار نیست. بازی‌هایی که ابرقهرمان، ظاهر عظیم الجثه‌ای دارد، همانند اولترامن، در ژاپن مخاطبان زیادی دارد. این بازی هم الهاماتی از اولترامن گرفته است، اما نمی‌خواهم خود را به یک بازی ابرقهرمانی ژاپنی محدود کنم. ازاین‌رو محیط و جهان بازی احتمالا ژاپن نخواهد بود، زیرا باعث ایجاد محدودیت‌هایی می‌شود، اما هنوز برای آن تصمیمی نگرفته‌ام.

در ادامه آتسوشی اینابا، رئیس بخش خلاقیت پلاتینیوم گیمز، اطلاعاتی را پلتفرم‌‌های بازی در اختیار کاربران قرار داده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم بازی را روی کامپیوتر (استیمپلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و با ورود به نسل بعد روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه کنیم. بااین‌حال نمی‌دانیم بازی دقیقا در چه زمانی عرضه می‌شود، اما می‌خواهیم آن را برای تمامی پلتفرم‌های آن زمان عرضه کنیم.

در انتها هیدکی کامیا در مورد عرضه بازی اعلام کرد:

بازی در نیمه سال یا یک سال عرضه نخواهد شد، اما از آن‌جایی که اولین محصول ساخته شده و عرضه شده توسط خودمان است، می‌خواهیم آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست کاربران برسانیم. همچنین من علاقه‌ای به عرضه سریع بازی‌ها ندارم، بلکه تنها خواسته و تصمیم من این است که بازی‌های با کیفیتی را عرضه کنم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده