نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Let It Die تاکنون بیش از ۶ میلیون بار دانلود شده است

ناشر بازی Let It Die در تازه‌ترین بیانیه خود به‌صورت رسمی اعلام کرد که این اثر رایگان از زمان عرضه تا امروز بیش از ۶ میلیون بار دانلود شده است.

استودیوی ژاپنی Grasshopper Manufacture در سال ۲۰۱۶ یک بازی رایگان هک اند اسلش به‌صورت انحصاری برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 تولید کرد و کمپانی GungHo Online Entertainment نیز وظیفه انتشار بازی را برعهده داشت. بازی Let It Die اثری است که توانسته توجه علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی را معطوف خود کند و اعتبار زیادی برای تیم سازنده به‌دست آورد. دو سال پس از انتشار انحصاری بازی Let It Die برای کنسول نسل هشتمی سونی، کاربران پی سی نیز توانستند از طریق فروشگاه استیم این اثر را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی گانگهو آنلاین اینترتینمنت در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که بازی Let It Die در این چهار سال از زمان انتشار خود، توانسته است بیش از ۶ میلیون بار دانلود شود. علی‌رغم اینکه بازی تنها برای دو پلتفرم روانه بازار شده و به‌دلیل رایگان بودن آن، از نظر مالی برای تیم سازنده خود سودی به‌همراه ندارد، اما این تعداد دانلود نشان‌دهنده موفقیت بازی و محبوبیت آن بین طرفداران این سبک است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که آخرین باری که گزارش تعداد دانلودهای بازی اعلام شد به دو سال پیش یعنی در اوایل سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد که در آن زمان مشخص شد که بازی Let It Die بیش از چهار میلیون بار دانلود شده است.

اگر شما هم از طرفداران آثار هک اند اسلش هستنید و هنوز فرصت تجربه بازی Let It Die را پیدا نکرده‌اید، باتوجه به آمار و ارقام و میزان موفقیت بازی، به‌نظر می‌رسد باید این بازی را نیز در برنامه خود برای روزهای پیش‌رو قرار دهید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده