// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

ناشر بازی Let It Die در حال ساخت ۱۰ بازی برای کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند است

کمپانی GungHo Online Entertainment با انتشار عملکرد مالی خود، اعلام کرد که ۱۰ بازی برای کنسول‌ها و موبایل در دست ساخت دارد و همچنین در E3 2018 شرکت خواهند کرد.

کمپانی GungHo Online Entertainment که بیشتر به دلیل میزبانی سرور‌های بازی Ragnarok Online در ژاپن و عرضه بازی‌های Ragnarok DS ،Puzzle & Dragons و Let It Die در بین بازیکنان شناخته می‌شود، جدید‌ترین گزارش عملکرد مالی خود در بازه زمانی ژانویه تا مارس را منتشر کرد و در کنار آن به شرح برنامه‌هایش در نمایشگاه E3 2018 پرداخته است.

در ابتدای امر کمپانی GungHo Online Entertainment اعلام کرده است که در‌آمد و در‌آمد عملیاتی این کمپانی به ترتیب ۲۱.۸ میلیارد ین (در حدود ۲۰۰ میلیون دلار) و ۶.۴ میلیارد ین (در حدود ۶۰ میلیون دلار) بوده است. این در حالی است که ارقام مذکور در بازه زمانی مشابه در سال گذشته به ترتیب ۲۵.۷ میلیارد ین (۲۳۴ میلیون دلار) و ۱۰.۱ میلیارد ین (۹۲ میلیون دلار) گزارش شده است.

در بخش دیگری از گزارش مالی کمپانی GungHo Online Entertainment به این نکته اشاره شد که کمپانی مذکور در حال ساخت ۱۰ بازی است که روی کنسول‌ها، گوشی‌های هوشمند و دیگر پلتفرم‌هایی که نام آن‌ها ذکر نشده است، منتشر خواهند شد. همچنین این کمپانی در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و بازی‌های جدیدی را معرفی می‌کند.

کمپانی GungHo Online Entertainment بخش پایانی گزارش خود را به بازار بازی‌های موبایل اختصاص داده است و اذعان کرده که روند رشد حوزه‌ی بازی‌های موبایل نسبت به گذشته آرام‌تر شده و به ثبات رسیده است. بازی موبایل Puzzles & Dragons یکی از موفق‌ترین محصولات این کمپانی است که تنها در کشور ژاپن ۴۸ میلیون بار دانلود شده است. در طرف مقابل با بازی‌های موبایل، بازار بازی‌های خانگی به دلیل عملکرد موفق کنسول‌ها در کشور ژاپن، برای دومین سال متوالی با رشد همراه بوده است.

در حال حاضر کمپانی GungHo Online Entertainment به دلیل تغییرات کوتاه مدت در محیط کسب و کار که نتیجه آن دشواری محاسبه ارقام دقیق، تصمیم به عدم انتشار پیش‌بینی عملکرد مالی خود در کل سال مالی گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده