نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه نینتندو سوییچ Doom Eternal به گفته کارگردان بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود

مارتی استراتون، کارگردان Doom Eternal، پس از تجربه نسخه نینتندو سوییچ بازی، اعتقاد دارد که این نسخه از بازی فوق‌العاده است و مردم پس از تجربه آن به‌شدت از بازی لذت خواهند برد.

حدود دو سال از نمایشگاه E3 2018 می‌گذرد؛ رویدادی که در آن استودیوی بتسدا به‌صورت رسمی نسخه جدید مجموعه جذاب و پرطرفدار Doom تحت عنوان Doom Eternal را معرفی کرد. مجموعه‌ای که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ منتشر و به‌ اعتقاد بسیاری به یکی از پایه‌گذاران سبک شوتر اول‌شخص نیز تبدیل شد. حال پس از گذشت حدود دو سال از زمان معرفی جدیدترین نسخه این سری، بازی Doom Eternal قرار است کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا و با کمی تأخیر برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مارتی استراتون، کارگردان بازی Doom Eternal، در مصاحبه‌ای ادعا کرد که این نسخه از بازی از نظر محتوا و بسته‌های الحاقی نسبت به نسخه پیشین مجموعه به مراتب بهتر عمل خواهد کرد.

حال در تازه‌ترین اخبار بازی، استراتون پس از تجربه نسخه سوییچ بازی Doom Eternal ابراز امیدواری کرد و آن را فوق‌العاده دانست. او همچنین در ادامه صحبت‌های خود بار دیگر به تعریف و تمجید از استودیوی Panic Button که علاوه‌بر این اثر، پورت بازی Doom 2016 برای سوییچ را نیز در کارنامه خود دارد، پرداخت و اعضای آن را اساتید این پلتفرم خطاب کرد.

ما درمورد زمان عرضه این نسخه از بازی صحبت نمی‌کنیم. من تنها تجربه خودم از نسخه سوییچ بازی Doom Eternal را با شما در میان می‌گذارم. من مدتی پیش توانستم این نسخه از بازی را تجربه کنم و واقعا حیرت‌زده شدم. بارها در صحبت‌هایم اشاره کردم که استودیوی Panic Button به‌عنوان شریک ما در عرضه این نسخه از بازی، استاد پلتفرم سوییچ است و این‎بار هم این ادعا را ثابت کرده‌اند. من واقعا امیدوارم و اعتقاد دارم که این بازی همه را شگفت‌زده خواهد کرد و مردم آن را دوست خواهند داشت. تأخیر پیش آمده در انتشار نسخه سوییچ بازی نیز به این دلیل است که می‌خواستیم به بهترین نتیجه و کیفیت ممکن روی نینتندو سوییچ دست پیدا کنیم. در استودیوی Panic Button هنرمندان زیادی در زمینه UI این بازی شوتر همکاری می‌کنند. کنسول هیبریدی نینتندو، صفحه‌نمایش کوچکی دارد، بنابراین مدت زمان بیشتری طول کشید تا کل اطلاعات را برای آن بهینه‌سازی کنیم. برای اینکه اطمینان حاصل شود که گیمر بهترین تجربه ممکن در این دستگاه را به‌دست می‌آورد، تغییراتی نیز اعمال شده است.

با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom Eternal اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد باتوجه به صحبت‌های کارگردان بازی، با یک نسخه با کیفیت روبه‌رو خواهیم شد. اگر شما هم از دارندگان این کنسول هستید، آیا به‌نظر شما تا چه حد می‌توان به این ادعاها استناد کرد و آیا نینتندو سوییچ پتانسیل اجرای چنین بازی‌هایی را دارد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده