نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کارگردان بازی Doom Eternal از علاقه‌ی خود به بازی Animal Crossing می‌گوید

کارگردان بازی Doom Eternal از علاقه‌ی خود به بازی Animal Crossing: New Horizon و بازی‌های انحصاری نینتندو می‌گوید. 

طبق آخرین اخبار بازی و در طی مصاحبه‌ای، هوگو مارتین از استودیو اید سافتور (id Software) از علاقه‌ی خود به بازی‌های انحصاری نینتندو و بازی Animal Crossing: New Horizon که دقیقا در روز انتشار بازی Doom Eternal منتشر می‌شود، سخن گفت. بیان این علاقه از زبان کارگردان بازی Doom Eternal بسیار جالب توجه است چرا که دو بازی نام برده شده در تمامی زمینه‌ها از جمله سبک، گرافیک و گیم پلی تفاوت‌های اساسی دارند. او در این مورد گفت:

من فکر می‌کنم که گستره‌ی بازی‌های این روز‌های صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار شگفت‌انگیز است. من به‌طور صادقانه به سایر بازی‌ها و استودیو‌ها علاقه دارم. 

من بسیار مفتخرم که در صنعتی فعالیت می‌کنم که دو محصول بسیار متفاوت توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند و در یک روز عرضه می‌شوند. اکنون زمان بسیار مناسبی برای توسعه‌ی بازی‌ها است و من برای تجربه‌ی بازی Animal Crossing بسیار هیجان‌زده‌ام.

صحبت‌های مارتین در مورد علاقه‌اش به بازی‌های مختلف به اینجا ختم نشد و او به ابراز علاقه‌اش به آثار مختلف ادامه داد: 

یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ی من بازی Inside است و من فکر می‌کنم که این بازی به اندازه‌ی هر بازی دیگری درگیرکننده است. همچنین به بازی God of War نیز علاقه‌ی بسیاری دارم. حالا شاید بپرسید که بین این دو بازی کدام یک را بیشتر دوست دارم؟ من به هر دو علاقه دارم و این دو بازی بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.

مشاهده‌ی علاقه‌ی کارگردان بازی‌ Doom Eternal به بازی‌های مختلف از سبک‌های متفاوت، نشان‌دهنده‌ی تنوع محصولاتی است که صنعت بازی‌های ویدیویی به مخاطبان ارائه می‌شود و هر شخصی می‌تواند بنابر سلیقه‌ی خود، یک یا چند سبک را به‌صورت همزمان دوست بدارد و از بازی‌های مورد علاقه‌ی خود لذت ببرد. 

بازی Doom Eternal در تاریخ ۲۰ مارس (۱ فروردین) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان،‌ پی سی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد و این بازی هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. بازی Animal Crossing: New Horizon نیز در همین روز به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده