نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

ویدیویی از یک مسابقه زنده حالت Battlemode بازی Doom Eternal منتشر شد

همزمان با برگزاری مراسم PAX، ویدیویی از مسابقه حالت چندنفره Battlemode بازی Doom Eternal که در این رویداد برگزار شد، منتشر شده است.

سال ۱۹۹۳ برای اولین‌بار یک بازی شوتر اول‌شخص به اسم Doom روانه بازار شد؛ اثری که امروزه بسیاری آن را یکی از پایه‌گذاران این سبک از بازی‌های ویدیویی نیز می‌دانند. حال پس از گذشت سال‌های طولانی از تولد این مجموعه دوست‌داشتنی و انتشار نسخه‌های متفاوتی از آن، طرفداران بیشمار سری دووم بی‌صبرانه منتظر تجربه جدیدترین نسخه این مجموعه تحت نام Doom Eternal هستند. پروژه‌ای که بیش از یک سال از زمان معرفی آن می‌گذرد و قرار است در تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شود. البته باید توجه داشته باشید که نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در تاریخ نامعلومی با کمی تاخیر برای علاقه‌مندان روانه بازار خواهد شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا اطلاع دارید که، چندی پیش مارتی استراتون، تهیه‌کننده بازی Doom Eternal، اعلام کرد که این بازی نسبت به نسخه قبلی دارای محتوا و بسته‌های الحاقی بیشتری خواهد بود.

در حالیکه چند روز پیش تریلری از بازی Doom Eternal با محوریت نمایش بخش چندنفره و داستانی آن منتشر شد، اما حال در جدیدترین اخبار بازی، در مراسم PAX East 2020 که اکنون در شهر بوستون امریکا در حال برگزاری است، مسابقه‌ای در حالت Battlemode بازی برگزار شده است؛ رقابت ۲ دربرابر ۱ که در آن یکی از بازیکنان در نقش Doom Slayer و دو بازیکن دیگر در نقش Slayer در حال رقابت هستند. وظیفه و هدف Slayer کشتن و از بین بردن شیاطین است درحالیکه دو فرد دیگر در تلاش برای شکست دادن و نرسیدن او به این هدف هستند. 

یکی دیگر از نکات مثبت بازی که در این ویدیو به آن اشاره شده، قابلیت شخصی سازی در این حالت است. براین اساس گیمر می‌تواند آنچه در حین انجام بازی ازجمله لباس، پوسته تفنگ و بسیاری موارد دیگر جدیدی که به‌دست می‌آورد را در بازی استفاده کند. برای تماشای ویدیوی مسابقه جذاب و طولانی بخش چندنفره بازی Doom Eternal لطفا به لینک یوتیوب آن مراجعه کنید.

به‌نظر شما حالت Battlemode بازی Doom Eternal تا چه حد می‌تواند برگ برنده‌ای برای تیم سازنده به‌حساب آید و گیمرها را مشتاق به خرید و تجربه این نسخه از بازی کند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده