// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹

تریلر چپتر Into the Jungle بازی Battlefield V منتشر شد

در جریان قسمت ششم بازی Battlefield V که Into the Jungle نام دارد، شاهد اضافه شدن نقشه Solomon Islands و سلاح‌های جدید به بازی هستیم.

امروز صبح بود که حساب کاربری توییتر Battlefield V اعلام کرد که بعد از ظهر، قسمت ششم بازی بتلفیلد V معرفی خواهد شد که Into the Jungle نام دارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش تریلر ذکر شده در دسترس قرار گرفت. استودیو دایس (EA Dice) در جریان تریلر منتشر شده، شاهد اضافه شدن محتویات مختلف از جمله یک نقشه جدید به بازی هستیم.

نقشه جدید قسمت ذکر شده، Solomon Islands نام دارد و نبرد میان سربازهای آمریکایی و ژاپنی را وارد جنگل‌های تو در تو می‌کند. در ادامه مشخص شد که Into the Jungle در جریان آپدیت 6.0 در دسترس کاربران Battlefield 5 قرار می‌گیرد. همچنین کاربران می‌توانند منتظر آیتم‌های تزئینی جدید، سلاح‌ها و گجت‌های جدید و پاداش‌های باشند که در کنار عرضه Into the Jungle در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. پس از تمام شدن بخش سینمایی تریلر، آدام فریمن، مدیر کامیونیتی استودیو دایس، اعلام کرد که Solomon Islands نقشه‌ای است که نبردهای سرعتی را در دسترس قرار می‌دهد و بازیکنان برای موفقیت، باید هوشمندانه عمل کنند.

از سلاح‌های جدیدی هم که به بازی اضافه خواهد شد، می‌توان به سلاح Type 11 MG کلاس پشتیبان، سلام MT Carbine برای کلاس اسالت اشاره کرد. همچنین M1A1 Bazooka و Lunge Mines هم به‌عنوان گجت‌های انفجاری جدید به بازی اضافه می‌شوند. استودیو دایس پاداش‌ها را در قالب آیتم‌هایی برای آزادسازی طراحی کرده است. برای مثال کاربران با رسیدن به سطح ۴۰، می‌توانند کاراکتر میساکی را آزاد کنند که یک کاماندو ژاپنی است. همچنین دو کاراکتر دیگر هم به مرور زمان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده