// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

احتمال عرضه Baldur's Gate 3 برای نینتندو سوییچ وجود دارد

سوئن وینک، مدیرعامل و موسس استودیو لرین، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده که احتمال دارد در آینده شاهد عرضه Baldur's Gate 3 برای نینتندو سوییچ باشیم.

یکی از دلایلی که بعضی از توسعه‌دهنده‌ها بازی‌های خود را برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌کنند، این است که معتقد هستند که پورت بازی روی این کنسول کار سختی است و چالش‌های زیادی دارد. این در حالی است که بعضی دیگر از بازیسازان با تمام مشکلات، تجربه‌ی خوبی را به‌واسطه پورت بازی خود در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌دهند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سوئن وینک، مدیرعامل و موؤسس استودیو لرین (Larian Studio)، در قسمت جدید برنامه Nintendo Voice Chat در مورد پورت Baldur's Gate 3 صحبت کرده است. در بخشی از برنامه از او در مورد عرضه بازی روی نینتندو سوییچ سؤال شد و وی دراین‌باره پاسخ داد:

راستش را بخواهید نمی‌دانم. حتی نمی‌دانم سوییچ‌های بعدی چه‌گونه خواهند بود. روی نینتندو سوییچ‌های فعلی، انجام این کار کمی مشکل خواهد بود. ارتقاهای زیادی روی ‌‌Baldur's Gate 3 انجام شده‌اند و فکر می‌کنم پورت کردن این بازی کار بسیار سختی باشد. بااین‌حال هیچ‌وقت نگویید هرگز؛ هیچ شخصی از آینده خبر ندارد. شاید بتوانیم راه‌حل آن را پیدا کنیم. به‌عنوان یه هوادار امیدوارم سوییچ بعدی از نظر قدرت و ظرفیت باتری، سه‌برابر بهتر از مدل فعلی باشد. نینتندو سوییچ کنسول عالی است. امیدوارم به‌واسطه آپدیت‌های مختلف، عمر طولانی داشته باشد و بتوانیم بازی‌هایی را که روی سایر کنسول‌ها عرضه می‌شوند، روی نینتندو سوییچ هم تجربه کنیم.

سوئن وینک به‌طور مستقیم به عرضه Baldur's Gate 3 روی نینتندو سوییچ اشاره نکرده است، اما به‌طور قطعی هم نگفته است که این بازی را روی نینتندو سوییچ عرضه نخواهند کرد. شاید در آینده بتوانند راه‌حلی را برای پورت ‌Baldur's Gate 3 پیدا کنند. در ادامه می‌توانید قسمت مربوط‌به صحبت‌های مدیرعامل لرین استودیو در برنامه Nintendo Voice Chat را در یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

همچنین در گذشته و زمان معرفی بازی، مشخص شده بود که Baldur's Gate III برای گوگل استیدیا هم عرضه می‌شود. البته هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی درنظر گرفته نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده