// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳

کپکام و اسکوئر انیکس به خاطر ویروس کرونا در PAX East 2020 حضور نخواهند داشت

به‌دنبال عدم حضور سونی در نمایشگاه PAX East 2020، اسکوئر انیکس و کپکام هم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، در این رویداد شرکت نخواهند کرد.

تابه‌امروز شرکت‌ها و بازیسازهای مختلفی به‌خاطر شیوع ویروس COVID-19 یا همان کرونا ویروس جدید، از حضور در نمایشگاه PAX East 2020 خودداری کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان‌به شرکت سونی اشاره کرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دو شرکت صاحب نام کپکام (Capcom) و اسکوئر انیکس (Square Enix) هم به جمع شرکت‌هایی که در این رویداد حضور ندارند، پیوسته‌اند. 

اسکوئر انیکس به‌صورت مستقیم اعلام کرده که کرونا ویروس جدید، دلیلی است که به‌خاطر آن در Pax East حضور نخواهند داشت. ازاین‌رو پنل‌ها، امضا و گردهمایی با هواداران را در مقیاس کوچک‌تری برگزار می‌شود، زیرا تیم آن‌ها در ژاپن، قادر به سفر کردن نیست. این در حالی است که کپکام در جریان یک توییت اعلام کرده که با وجود برگزاری رویداد Monster Hunter: Festa در بوستون و رویداد Pax East 2020، تیم توسعه‌ مانستر هانتر (اشاره به کپکام) طبق برنامه‌های قبلی در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.

کناره‌گیری از رویدادهای مختلف به‌خاطر کرونا ویروس جدید،‌گریبان‌گیر نمایشگاه GDC امسال هم شده است، زیرا شرکت‌هایی نظیر سونی و فیسبوک عدم حضور خود را اعلام کرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا شیوع کرونا ویروس جدید می‌تواند به رویدادهای آینده نظیر E3 یا گیمزکام لطمه وارد کند؟ 


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده