// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی‌ های رایگان ماه مارس 2020 گوگل استیدیا پرو مشخص شد

گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که بازی‌های SteamWorld Dig 2، GRID و SteamWorld Quest در ماه مارس به‌صورت رایگان در اختیار کاربران گوگل استیدیا پرو قرار می‌گیرد.

سرویس پرو گوگل استیدیا، به کاربران اجازه می‌دهد تا هر ماه بازی‌های رایگان مختلفی را دریافت کنند. در ماه فوریه، بازی‌های Gylt و Metro Exodus در اختیار کاربران سرویس پرو گوگل استیدیا قرار گرفت. همچنین در گذشته بازی‌هایی نظیر Destiny 2 و Farming Simulator 19 هم برای این دسته از کاربران رایگان شده بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت گوگل به‌تازگی بازی‌های رایگان ماه مارس کاربران گوگل استیدیا پرو را معرفی کرده است. در ماه مارس شاهد رایگان شدن سه بازی مختلف هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین‌سواری هستید، GRID می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. نسخه گوگل استیدیا گرید دارای یک حالت انحصاری به نام Endurance است که در جریان آن ۴۰ بازیکن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

این در حالی است که SteamWorld Quest یک بازی کارتی است که نبردهای متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آخرین بازی رایگان ماه مارس هم SteamWorld Dig 2 است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و یک بازی اکشن پلتفرمر دوبعدی به‌حساب می‌آید. کاربران گوگل استیدیا پرو از تاریخ ۱۱ اسفند ماه (یک مارس) می‌توانند ازطریق فروشگاه گوگل استیدیا، سه بازی ذکر شده را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. جدا از این موارد، گوگل در ادامه اعلام کرده است که بازی Spitlings هم به‌تازگی برای خرید به فروشگاه گوگل استیدیا اضافه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند Spitlings را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار خریداری کنند که توسط یک استودیو آلمانی Massive Miniteam توسعه داده شده است. Spitlings یک بازی اکشن آرکید است که ناکامی انفرادی شما در بازی مجازات سنگینی دارد و به‌واسطه‌ی کار تیمی، می‌توانید به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید. ازاین‌رو تجربه‌ی آن درکنار دوستان می‌تواند هیجان‌انگیز و سرگرم کننده باشد. Spitlings در آینده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده