نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازی‌ های رایگان سرویس استیدیا پرو در ماه فوریه مشخص شدند

تازه‌ترین پست Savepoint سرویس استریم Stadia نشان می‌دهد که بازی‌های GYLT و Metros Exodus ماه آینده به‌صورت رایگان برای کاربران استیدیا پرو در دسترس قرار خواهد گرفت.

تیم توسعه‌دهندگان سرویس استریم بازی گوگل استیدیا، در پست Savepoint جدید خود، اطلاعات تازه‌ای را درباره برنامه‌های جدید این‌سرویس منتشر کرده است. فهرست منتشر شده بسیار محدود بوده و احتمالاً برخی از کاربران Stadia از عدم انتشار به‌روزرسانی‌های جدید این سرویس ناراضی هستند. اما به هرحال این پست بازی‌های رایگان بعدی استیدیا پرو را مشخص کرده است. به‌زودی امکان دانلود رایگان بازی‌های GYLT و Metro Exodus برای کاربران نسخه‌ی Pro این‌سرویس فراهم خواهد شد.

می‌توان بازی Metro Exodus را بازی بزرگ این لیست در نظر گرفت. جدیدترین بازی 4K Games از زمان انتشار آن در سال گذشته عملکرد موفقیت آمیزی را از خود به جا گذاشته و به‌زودی بسته‌ی الحاقی جدیدی را در بخش داستانی خود دریافت خواهد کرد. البته حالا دیگر نزدیک به یک سال از زمان عرضه این بازی می‌گذرد و سرویس استیدیا نیز از زمان آغاز کار خود این بازی را در لیست بازی‌های خود قرار داده بود؛ لذا این‌خبر، معرفی چندان بزرگی نیز محسوب نمی‌شود.

Metro Exodus

بازی GYLT در زمان رونمایی از استیدیا، تنها بازی انحصاری این‌سرویس محسوب می‌شد. فراهم شدن امکان دانلود رایگان این‌بازی برای کاربران استیدیا پرو حرکت هوشمندانه‌ای به‌نظر می‌رسد، اما شاید اگر شاید بهتر بود این از زمان شروع به کار این سرویس استریم چنین تسمیمی برای بازی GYLT گرفته می‌شد. با معرفی این دو بازی جدید، بازی‌های قبلی نیز از لیست خارج خواهند شد. بنابراین اگر شما هم یکی از کاربران سرویس Stadia Pro بوده و هنوز بازی‌های Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration  و Samurai Shodown را دریافت نکردید، تا پایان این هفته فرصت خواهید داشت.

باید دید که آیا این خبر، شروعی برای انتشار اخبار جدید از سوی گوگل خواهد بود یا خیر. این شرکت قبلاً هم اعلام کرده بود که برنامه دارد تا بیش از ۱۲۰ بازی جدید را در سال ۲۰۲۰ به سرویس خود اضافه کند که از این تعداد، ۱۰ مورد نیز به بازی‌های انحصاری استیدیا اختصاص خواهند یافت. این سرویس شروع بسیار کندی را پشت سر گذاشته و امید آن می‌رود که در طول سال جدید میلادی، امکان دسترسی به بازی‌های بیشتری برای کاربران آن فراهم شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده