// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

بازی های رایگان مارس 2020 ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

در ماه مارس، کاربران ایکس باکس لایو گلد می‌توانند بازی‌های Batman: The Enemy Within و Shantae: Half-Genie Hero را به رایگان تجربه کنند.

زمانی‌که به اواخر ماه میلادی می‌رسیم، مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه بعد خود را برای کاربران ایکس باکس لایو گلد روی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 معرفی می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه مارس را معرفی کرد.

به‌عنوان اولین بازی، کاربران ایکس‌باکس وان از تاریخ ۱۱ اسفند ماه (یک مارس) می‌توانند بازی Batman: The Enemy Within را تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه Complete Season در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند تمامی اپیزودها را تجربه کنند. در ماه ژانویه، Batman: The Telltale Series در دسترس قرار گرفت و رایگان شدن نسخه The Enemy Within می‌تواند تجربه‌ی کامل‌تری را از جهان بتمن در اختیار علاقه‌مندان نسخه اول قرار دهد. تا انتهای ماه مارس قادر به دریافت Batman: The Enemy Within به‌صورت رایگان هستید.

کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، از تاریخ ۲۶ اسفند ماه (۱۶ مارس) می‌توانند بازی Shantae: Half-Genie Hero را به رایگان تجربه کنند که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. همچنین این بازی تا تاریخ ۲۷ فروردین ماه ۹۹ (۱۵ آوریل) به‌صورت رایگان در دسترس است. Shantae: Half-Genie Hero یک بازی پلتفرمر است و علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند. درکنار این موارد، بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 از تاریخ ۱۱ اسفند ماه الی ۲۵ اسفند ماه (۱۵ مارس) در دسترس کاربران ایکس‌باکس 360 قرار می‌گیرد.

این در حالی است که در نیمه دوم ماه مارس هم شاهد رایگان شدن بازی Sonic Generations برای کاربران ایکس‌باکس 360 هستیم. دراین‌میان اشاره کنم که به لطف سیستم Backward Compatibility، کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند دو بازی ذکر شده برای ایکس‌باکس 360 را هم به رایگان تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده