// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

شروع ضعیف تیم Astralis در اولین مرحله سری مسابقات BLAST بازی CS:GO

رقابت‌های سومین گروه مسابقات BLAST Premier: Spring 2020 Regular Season بازی Counter Strike: Global Offensive از امروز شروع می‌شود.

اولین مرحله بخش بهاری مسابقات BLAST Premier که با نام BLAST Premier: Spring 2020 Regular Season معرفی شده است از روز ۱۱ بهمن با حضور ۱۲ تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive کار خود را شروع کرده است. این مرحله از مسابقات تیم‌ها را در سه گروه مختلف تقسیم کرده است که هر گروه باید دو صعود کننده به مرحله Spring 2020 Finals ارسال کند و دو تیم دیگر نیز راهی مرحله Spring 2020 Showdown می‌شوند. مجموع جوایز مرحله اول این رویداد ۳۰۰ هزار دلار است که به میزبانی لندن پایتخت انگلستان در حال پیگیری است.

تا به امروز نتایج دو گروه اول و دوم مشخص شده است که در گروه A شاهد قدرت‌نمایی تیم FaZe در مقابل تیم‌های Ninjas in Pyjamas و Team Liquid بوده‌ایم. بازیکنان FaZe Clan بعد از یک شروع راحت در مقابل تیم NiP توانستند راهی مرحله نیمه‌نهایی گروه خود شوند و با در هم کوبیدن تیم Liquid راهی فینال شدند. در ادامه تیم لیکویید با شکست تیم NiP در بخش بازنده‌ها یک بار دیگر شانس روبه‌رو شدن با تیم FaZe را به‌دست آورد که باز هم با ناکامی نماینده آمریکا همراه شد و تیم FaZe با نتیجه نهایی ۲:۰ توانست در جایگاه نخست گروه A قرار گیرد. لازم به ذکر است که تیم برزیلی MIBR بعد از تجربه کردن دو باخت پیاپی در مقابل تیم‌های Liquid و NiP به‌عنوان ضعیف‌ترین تیم گروه اول معرفی شد.

تیم MIBR

رقابت‌های دومین گروه مسابقات BLAST Premier: Spring 2020 Regular Season با حضور تیم‌های Na'Vi، Vitality، Astralis و Complexity Gaming پیگیری شد. در این گروه تیم Natus Vincere و بیشتر با نام مستعار Na'Vi شناخته می‌شود بعد از باختی که در مقابل تیم Vitality تجربه کرد به بخش بازنده‌های مرحله گروهی سقوط کرد. ولی در ادامه توانست تیم پر آوازه Astralis را شکست دهد و برای بار دوم با تیم Vitality روبه‌رو شد. دومین دیدار دو تیم در نقشه‌های Inferno و Dust II رخ داد که در هر دو بازی تیم Na'Vi توانست به پیروزی دست یابد و درنهایت با کسب نتیجه نهایی ۲:۰ به فینال گروه دوم راه یابد. فینال گروه B بین دو تیم COL و Na'Vi برگزار شد که نماینده روس‌ها توانست با کسب نتایج ۱۶:۱۰ و ۱۶:۹ بر حریف خود غلبه کند و به‌عنوان تیم اول گروه خودش راهی مرحله Spring 2020 Finals مسابقات BLAST شود.

سیمپل بازیکن تیم ناوی

رقابت‌های سومین گروه مسابقات قرار است از امشب ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران با حضور چهار تیم 100T، G2، EG و OG پیگیری شود. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های این مرحله از مسابقات BLAST Premier: Spring 2020 Regular Season بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند با مراجعه به کانال blastpremier در توییچ از تمامی اتفاقات مرحله گروهی با‌خبر شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده