نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

PUBG Corp اولین رویداد Esports خود را در پی شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخت

این اولین رویداد خارج از آسیای بازی PUBG است که به دلیل ویروس کرونا لغو می‌شود.

ویروس کرونا در طول یک ماه اخیر بسیاری از رویدادها و برنامه‌های حوزه‌های مختلف گیمینگ در سراسر جهان را با تأخیر مواجه کرده است. از مهم‌ترین اخباری که در این‌خصوص منتشر شده می‌توان به تأخیر در انتشار پورت نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds و عذرخواهی نینتندو از عدم تحویل به‌موقع محصولاتی که در کشور چین تولید می‌شوند، اشاره کرد. ضمن‌این‌که اخیراً خبر تعویق مراسم Taipei و همچنین لغو مسابقات Overwatch League در کشور چین نیز منتشر شده است. حالا امروز خبر جدیدی در ارتباط با فراگیر شدن ویروس کرونا منتشر شده که براساس آن، PUBG Corporation اولین رویداد فصل خود، با عنوان PGS: Berlin را به تعویق انداخته است.

براساس اعلانیه که در وبسایت رسمی PUBG Corporation منتشر شده است، این‌رویداد با هدف حفظ «ایمنی و سلامتی بازیکنان، کارمندان و هواداران» به تعویق افتاده است. ضمن این‌که این تنها تغییری نیست که در برنامه‌های این فصل مسابقات esports بازی PUBG اعمال شده است. این‌تأخیر می‌تواند موجب تغییر در تاریخ برگزاری رویدادها و برنامه‌های آتی این شرکت شود. این تصمیم در پی شیوع ویروس کرونا از کشور چین و اعلام وضعیت اضطراری توسط سازمان بهداشت جهانی اتخاذ شده است. البته برنامه‌ی این شرکت برای برگزاری چهار رویداد جهانی در سال جاری بدون تغییر باقی خواهد ماند.

PUBG Esports Event

اما قرار بود تا چه برنامه‌هایی در این رویداد برگزار شود؟ PGS: Berlin نام رقابت‌های انتخابی آفلاین و منطقه‌ای بازی PUBG است که در سه مرحله انجام شده و در انتهای فصل با برگزاری مسابقات جهانی PUBG 2020 به اوج خود خواهد رسید. ۳۲ تیم در این‌رقابت‌ها باهم مسابقه می‌دهند که از میان آن‌ها، چهار تیم برتر به مسابقات قهرمانی راه پیدا خواهند کرد. برندگان تورنمنت PGS: Berlin جایزه ۵۰۰ هزار دلاری این رقابت‌ها را بین خود تقسیم خواهند کرد.

PUBG اخیراً از ششمین فصل این‌بازی رونمایی کرد که تغییرات متعددی مانند تخریب محیط بازی، سلاح‌های جدید و یک نقشه جدید به نام Karakin را به این‌بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید تریلر فصل جدید این‌بازی را در ادامه مشاهده کنید. بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار قابل دریافت است.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده