نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵

پلاتینیوم اهداف جدیدی را برای کمپین کیک استارتر The Wonderful 101 تعیین کرد

پس از تامین بودجه‌ی ریمستر بازی The Wonderful 101: Remastered در کیک استارتر، حالا پلاتینیوم گیمز اهداف جدیدی را برای ادامه‌ی کمپین این بازی اختصاص داده است.

کمپین کیک استارتر بازی The Wonderful 101: Remastered تاکنون بسیار موفق بوده و با عبور از هدف از پیش تعیین شده‌ی پلاتینیوم گیمز با سقف ۱.۱۶ میلیون دلار به رقم ۱.۵ میلیون دلار رسیده است. این‌امر موجب شده تا پلاتینیوم بار دیگر در تعیین اهداف خود تجدید نظر کرده و موارد جدیدی را به آن اضافه کند.

این‌شرکت با راه‌اندازی یک کمپین کیک استارتر، در کمتر از ۴ ساعت به بودجه‌ی مورد نیاز خود برای ساخت بازی  The Wonderful 101: Remastered دست پیدا کرد و حالا باید منتظر انتشار این‌بازی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ باشیم.

بازی The Wonderful 101: Remastered که در واقع ریمستر این بازی است و در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌ نینتندو Wii U منتشر شد، در شرایطی که بازیکنان آن باید گروه بزرگی از ابرقهرمانان را تشکیل داده و به نجات یک شهر بروند، یک تجربه‌ی پرتحرک، اکشن و ماجراجویانه را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. نسخه جدید این بازی با اعمال برخی اصلاحات و به‌روزرسانی‌ها، برای پلتفرم‌های مدرن بازسازی خواهد شد.

حالا و با دست‌یابی به اهداف جدیدی که برای کمپین کیک‌استارتر این‌ بازی تعیین شده بود، یک اسپین‌آف جدید اکشن و ماجراجویانه در سبک side-scrolling و دوبعدی نیز برای این بازی منتشر می‌شود که بازیکنان در آن نقش کاراکتر Luka را برعهده خواهند داشت.

در متنی که از طریق کمپین کیک استارتر بازی منتشر شده می‌خوانیم:

Luka پسری است که نقش بسیار مهمی را در بازی The Wonderful 101: Remastered ایفا می‌کند. Will Wedgewood مشهور به Wonder-Red نیز قبل از این‌که به مبارزه علیه نیروهای شیطانی برود، یک معلم ساده در مدرسه ابتدایی Blossom City بوده است. Luka که یکی از شاگردان کلاس او محسوب می‌شود، در زمان تحصیل، دردسرهای زیادی را برای افراد این مدرسه ایجاد می‌کرد. البته Luka نمی‌داند که معلم ساده‌ی مدرسه آن‌ها به ابرقهرمانی به نام Wonder-Red تبدیل شده که اتفاقاً به دلایل مشخصی از افراد گروه Wonderful 100 متنفر است. باتوجه به این‌که این گروه، از قهرمانانی تشکیل می‌شود که وظیفه نجات زمین را برعهده دارند، باید دید که چرا Will Wedgewood از آن‌ها تنفر دارد. شما در داستان این بازی، پاسخ این سؤال را خواهید یافت.

Wonderful 101: Remastered

علاوه‌براین، دو هدف جدید نیز به‌عنوان بخشی از خبر عبور سرمایه‌ی جمع آوری شده از مبلغ ۱.۵ میلیون دلار به این اهداف افزوده شده است. حالا در صورتی که این مبلغ به سقف ۲ میلیون دلار برسد، یک ریمیکس جدید از موسیقی متن بازی و مرحله دوم مأموریت Luka نیز ساخته خواهد شد.

هیدکی کامیا، کارگردان این بازی در این‌خصوص می‌گوید:

رسیدن به این هدف موجب شد تا سرمایه مورد نیاز برای ساخت اسپین‌آف Luka's First Mission نیز فراهم شود. اما این پایان کار نیست. در صورتی که هدف‌گذاری جدید ما در کمپین کیک‌استارتر محقق شود، قسمت دوم این اسپین‌آف نیز با نام Luka's Second Mission معرفی خواهد شد. البته این موضوع به صورت همه‌جانبه به حمایت شما بستگی دارد.  

کامیا در مصاحبه با وبسایت Eurogamer می‌گوید:

این‌بازی از نظر حجم محتوا، یکی از بازی‌های بزرگتر ما به شمار می‌شود. اینگونه نیست که ما به دنبال اضافه کردن محتوای بیشتر به این‌بازی باشیم. تنها خواسته‌ی ما این است که این بازی بیشتر مورد پسند کاربران قرار بگیرد. من فهرست کاملی از تغییراتی که همیشه دوست داشتم در نسخه اورجینال این بازی اعمال شوند را به همراه دارم. فراهم شدن امکان بازسازی این‌بازی، موجب شد تا زمینه‌های مورد نیاز برای اعمال این تغییرات نیز برای ما فراهم شوند.

شما می‌توانید در ادامه نگاهی به تریلر کمپین کیک استارتر این بازی داشته باشید:

دانلود از آپارات

 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده