نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

GTA V پرفروش‌ ترین بازی ماه ژانویه پلی استیشن 4 بوده است

بازی‌های GTA V ،Call of Duty: Modern Warfare و Dragon Ball Z: Kakarot سه بازی پرفروش ماه ژانویه پلی استیشن 4 بوده‌اند. 

 طبق آخرین اخبار بازی، شرکت سونی باری دیگر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماهانه پلی استیشن 4 را در بلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر کرد. در ماه ژانویه که معمولا ماه خلوتی برای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، بازی بسیار محبوب و پرفروش GTA V باری دیگر توانست تا جایگاه صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ دیجیتالی ماه پلی‌استیشن 4 را از آن خود کند. 

البته که این خبر بعید است کسی را شوکه کند؛ چرا که بازی GTA V به عنوان پرفروش‌ترین بازی دهه نیز شناخته می‌شود و طرفداران بی‌شماری در سرتاسر جهان دارد و بنابراین اکثر اوقات جایگاهی در فهرست ماهانه پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌های عرضه شده روی آن‌ها در اختیار دارد. چندی پیش نیز اعلام شد که فروش این بازی از مرز ۱۲۰ میلیون نسخه گذشته است که این رقم در نوع خود بی‌نظیر به‌شمار می‌رود و بعید است تا بازی دیگری حداقل تا مدت زمان زیادی بتواند رکورد فروش GTA V را بشکند. با این حال پرفروش‌ترین بازی ماه شدن برای اثری که ۶ سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد همچنان قابل توجه است و نشان از میزان علاقه‌ی نسل‌های مختلف به تجربه‌ی این بازی دارد. البته تمام اخبار مربوط به این سری در چند وقت گذشته شیرین نبوده‌اند. همان‌طور که اطلاع دارید به‌تازگی اعلام شد که دن هاوزر، یکی از اعضای کلیدی شرکت راکستار (Rockstar Games)، به‌زودی این شرکت را ترک خواهد کرد. این که خروج هاوزر از شرکت راکستار تا چه اندازه روی بازی‌های آینده‌ی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود مساله‌ای است که باید منتظر آن ماند و با عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی GTA به آن پی برد. 

Call of Duty: Modern Warfare

در کنار بازی GTA V، شماری از بازی‌های پرفروش دیگر نیز توسط سونی اعلام شده‌اند که طبق آن، بازی Dragon Ball Z: Kakarot تنها بازی تازه‌وارد فهرست پرفروش‌ترین‌ها است که در این ماه جایگاه سوم را در این لیست به‌دست آورده است. در جایگاه دوم بازی محبوب این روزها یعنی Call of Duty: Modern Warfare قرار دارد. این بازی که به نوعی ریبوتی از سری مدرن وارفر محسوب می‌شود توانست تا به خوبی نظر بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند و به همین علت فروش بالایی نیز داشته باشد. دو بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition و Star Wars Battlefront 2 نیز به‌ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم جاخوش کرده‌اند. بازی Witcher 3 به لطف پخش سریال ویچر از نتفلیکس و بازی Star Wars Battlefront 2 نیز به علت اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به این فروش خوب دست پیدا کرده‌اند. 

در زمینه‌ی پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن VR نیز سه بازی محبوب Beat Saber، Superhot VR و Job Simulator سه رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی را از آن خود کرده‌اند. در بخش پرمخاطب‌ترین بازی‌های رایگان نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی فورتنایت توانست جایگاه نخست را کسب کند و پس از آن بازی Darwin Project و Cuisine Royale در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند. پرفروش‌ترین بسته‌ی الحاقی این ماه نیز مربوط می‌شود به بسته‌ی The Wavebreaker بازی فورتنایت و پس از آن نیز بسته‌ی الحاقی Kingdom Hearts 3 Remind قرار دارد. 

شما می‌توانید فهرست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های ماه پلی‌استیشن را از طریق این لینک مشاهده کنید و در پایان نظرات خود را راجع به فروش فوق‌العاده‌ی بازی GTA V با ما در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده