نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

Tales from the Borderlands 2 احتمالا در دستور کار استودیو Telltale قرار دارد

به‌گفته‌ی یکی از منابع آگاه، بازی Tales from the Borderlands 2 احتمالا توسط استودیو Telltale در حال ساخت است. 

طبق آخرین اخبار بازی، استودیوی تلتیل گیمز (Telltale Games) در حال کار روی دنباله‌ی بازی Tales from the Borderlands است که در سال ۲۰۱۴ با همکاری استودیو Gearbox به بازار عرضه شد. بازی نخست مجموع توانست به یکی از بهترین بازی‌های این استودیو تبدیل شود و تحسین منتقدان را در پی داشته باشد اما از آن‌جایی که تلتیل گیمز در سال ۲۰۱۸ اعلام ورشکستگی کرد و تعطیل شد، فرصت ساخت دنباله‌ی این بازی برای سازندگان پیش نیامد. 

در تابستان سال گذشته بود که اعلام شد شرکت LCG Entertainment استودیو Telltale Games را خریداری و آن را بازگشایی کرده است. اعضای این استودیو شامل چندین تن از افراد قدیمی درکنار به‌کارگیری افراد جدید هستند. چندی پیش اعلام شد که بازی The Wolf Among Us 2 در حال ساخت است و حال شایعه‌ای مبنی بر در دستور کار قرار داشتن دنباله‌ی بازی Tales form the Borderlands به گوش می‌رسد. 

کاربری به نام hereitismydude در سایت ردیت این خبر را اعلام کرده و گفته است که این دنباله با همکاری مجدد استودیو Gearbox در حال ساخت است. این کاربر پیش از این نیز سابقه‌ی افشای وجود بازی ‌Batman: Shadow Edition را در کارنامه‌ی خود دارد. همچنین این کاربر درکنار این مورد اعلام کرده است که بازی Telltale's Poker Night جدیدی نیز احتمالا در حال ساخت است و سازندگان در تلاش هستند که کراس‌اوری را میان بازی‌های فورتنایت، بتمن، بوردرلندز و چند مورد دیگر در این بازی ترتیب دهند. این بازی به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 پیش رو رونمایی خواهد شد. 

بازی The Wolf Among Us 2

در مورد بازی The Wolf Among Us 2 نیز به نظر می‌رسد که مراحل ساخت آن متوقف شده است تا استودیوی Adhoc روی نحوه‌ی روایت آن فعالیت بیشتری کند. 

درهرصورت مانند همیشه بهتر است که تا منتشر شدن اطلاعات رسمی توسط سازدگان منتظر ماند و دید که چقدر از این شایعات درنهایت رنگ حقیقت به خود می‌گیرند. باتوجه‌به سابقه‌ی شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده است به نظر نمی‌رسد که با اطلاعات غلطی طرف باشیم اما درنهایت این سازندگان هستند که می‌توانند اخبار رسمی را به گوش مخاطبان برسانند. 

نظر شما راجع به احتمال ساخته شدن دنباله‌ی بازی Tales from the Borderlands چیست؟ آیا شما نیز منتظر تجربه‌ی ادامه‌ی داستان نسخه‌ی قبل هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده