نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

استودیوی Telltale Games به دنبال ایجاد محیط کاری عاری از شرایط سخت و پر فشار است

Telltale Games با معرفی مجدد بازی The Wolf Among Us 2 به دنبال ایجاد استودیویی است که به تحمیل شرایط سخت و پر فشار تکیه نمی‌کند.

جیمی اوتیل، مدیر کل تل تیل گیمز (Telltale Games) در مصاحبه با IGN در رابطه با سیاست‌های این استودیو در تشکیل تیم جدید توسعه دهندگان خود اظهارات جالبی را مطرح کرده است. او در رابطه با عدم اتکای این استودیو به تحمیل شرایط سخت و پر فشار می‌گوید:

ما برنامه‌ی منظم، کارشناسی شده و معقولی را تدوین کردیم تا با فراهم کردن یک محیط پایدار و عاری از هر گونه اعمال فشار بیش از حد به کارکنان استودیو، به اهداف از پیش تعیین شده‌ی خود دست پیدا کنیم. ما این سیاست را از ابتدای راه به‌عنوان یک فرهنگ در ساختار تیم اعمال خواهیم کرد.

یکی از اولین رونمایی‌های بزرگ مراسم The Game Awards 2019، معرفی مجدد بازی The Wolf Among Us 2 بود. بعد از این مراسم، اخبار جدیدی از بازگشایی استودیوی Telltale Games توسط LCG Entertainment حکایت داشتند.

اوتیل در ادامه می‌گوید:

مطمئناً خود ما هم از سرزنش‌های مداوم دیگران مبنی بر این که این کار هدر دادن سرمایه بوده یا با کاتالوگ کنونی بازی‌ها هیچگونه آینده‌ای نخواهد داشت، خسته شدیم. آن‌ها حتی به ما شانس امتحان کردن را هم نمی‌دهند. اما با این وجود ما خیلی محکم تصمیم به بازگشت این شرکت و ادامه‌ی خلق داستان‌هایی که مردم خواستار آن هستند، گرفتیم. البته بیشترِ این صحبت‌ها کاملاً قابل پیش‌بینی بود، اما تنها کاری که در حال حاضر از دست ما برمی‌آید، تمرکز روی ساخت محتوای با کیفیتی است که لیاقت نام Telltale را داشته باشد.

بازی wolf among us

استودیوی تل‌تیل در ساخت دنباله بازی The Wolf Among Us از کمک AdHoc Studio نیز بهره مند خواهد شد. AdHoc یک شرکت جداگانه است که از افراد تیم سابق توسعه دهندگان Telltale Games تشکیل می‌شود. ظاهراً AdHoc مسئولیت توسعه‌ی قسمت‌های مربوط به داستان و کارگردانی محتوای سینماتیک این بازی را برعهده خواهد داشت.

اوتیل در پایان اضافه می‌کند:

در حال حاضر تمام تمرکز ما روی پیشبرد کار معطوف شده است. ما نمی‌توانیم نقدها و نظرات دیگران درباره‌ی کارهای خود را کنترل کنیم. واقعیت امر این است که ما شرکتی هستیم که نحوه‌ی مالکیت، مدیریت و سیاست گذاری‌های آن با ساختار بازار امروز تفاوت دارد.

در حال حاضر زمان مشخصی برای انتشار بازی The Wolf Among Us 2 تعیین نشده است، اما پلتفرم‌ کنسول‌ها و پی سی (از طریق استور Epic Games) برای این بازی تأیید شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده