نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

صفحه وب سایت پلی استیشن 5 راه اندازی شد

سونی با راه‌اندازی صفحه مخصوص پلی‌استیشن 5 در وبسایت پلی‌استیشن، اعلام کرد که به‌زودی اطلاعاتی از ویژگی‌های جذاب کنسول نسل آینده خود را منتشر خواهد کرد.

هرچه زمان می‌گذرد، تب‌وتاب و هیجان درمورد کنسول‌های نسل آینده نیز بیشتر می‌شود. پس از اینکه علاقه‌مندان سالیان سال با کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان خاطره‌سازی کردند، کم‌کم باید با آن‌ها خداحافظی کرده و خود را برای تجربه جدیدتر و چه‌بسا هیجان‌انگیزتر آماده کنند. در مراسم The Game Awards 2019 بود که فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش ایکس‌باکس، با نمایش تریلری از ظاهر کنسول قدرتمند آینده خود پرده‌برداری کرد. از طرفی اما سونی و تیم پلی‌استیشن تا امروز هنوز ‌به‌صورت دقیق و رسمی تاریخ رونمایی از پلی استیشن 5 را مشخص نکردند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که روز گذشته ژاپنی‌ها اعلام کردند که به‌دلیل وجود رقابت با سایر شرکت‌ها، فعلا خبری از اعلام قیمت نهایی کنسول پلی‌استیشن 5 نیست.

حال اما در تازه‌ترین اخبار کنسول‌ های بازی، باتوجه به اینکه در انتهای سال میلادی کنسول‌های نسل نهم روانه بازار می‌شوند، سونی روز گذشته وبسایت رسمی پلی‌استیشن 5 را راه‌اندازی کرد. در صفحه ایجاد شده، فعلا خبری از اطلاعات و جزییاتی از این دستگاه نیست و سونی از طرفداران خود خواسته برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پلی‌استیشن 5، زمان عرضه آن و بازی‌هایی که در روز عرضه منتشر می‌شوند، در خبرنامه مخصوص آن ثبت‌نام کنند.

پلی استیشن 5

ما شروع کردیم به اشتراک‌گذاری ویژگی‌ها و اطلاعات مهم و جذابی که شما از پلی‌استیشن 5 انتظار دارید؛ اما در حال حاضر آمادگی کافی برای رونمایی کامل نسل بعدی پلی‌استیشن را نداریم. در خبرنامه پیش‌رو ثبت‌نام کنید تا جزو اولین افرادی باشید که اطلاعات به‌روز شده کنسول پلی‌استیشن 5 از قبیل تاریخ عرضه،‌ قیمت و همچنین فهرست بازی‌های روز عرضه آن را دریافت می‌کنند.

حال باید منتظر ماند و دید، سونی همچون گذشته برای معرفی پلی‌استیشن 5 نیز مراسم ویژه‌ای تدارک می‌بیند و آیا شایعات منتشر شده مبنی‌بر احتمال رونمایی این کنسول در ماه فوریه رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا خیر؟ لطفا در این خصوص نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده