نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نشان تجاری پلی استیشن 5 به شایعات معرفی این کنسول در ماه فوریه قوت بخشید

سونی به‌تازگی نشان تجاری پلی‌استیشن 5 را در اروپا به ثبت رسانده است. این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که اخیراً شایعات زیادی مبنی بر رونمایی رسمی از این کنسول در ماه فوریه به گوش می‌رسید.

بعد از اینکه سونی یک بار دیگر تصمیم گرفت که در کنفرانس E3 در سال ۲۰۲۰ شرکت نکند، صحبت‌های زیادی در رابطه با زمان رونمایی کامل از کنسول جدید پلی‌استیشن 5 مطرح شده بود. بیشتر شایعات و اطلاعاتی که در چند ماه اخیر از منابع مختلف فاش شده بود، به برگزاری رویداد رونمایی از این کنسول در ماه فوریه (حدفاصل اواخر بهمن تا اوایل اسفندماه) اشاره می‌کردند. چیزی که درباره کنسول‌ پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۳ نیز اتفاق افتاد. حالا، اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر شده که می‌تواند بار دیگر به همین قضیه اشاره داشته باشد.

بر این اساس، سونی به‌صورت رسمی نشان تجاری پلی‌استیشن 5 در اروپا را در مرکز Swiss Federal Institute of Intellectual Property (IGE IPI) به ثبت رسانده است. درحالی‌که ممکن است این اتفاق کاملاً تصادفی بوده و موضوع خاصی را اثبات نکند، ثبت یک نشان تجاری برای کنسول می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آماده‌سازی سونی به منظور آغاز بازاریابی برای نسل بعدی باشد.

شایعاتی که اخیراً درباره این موضوع منتشر شده بود، به برگزاری رویداد رونمایی از کنسول پلی‌استیشن 5 در ماه فوریه اشاره می‌کرد. براساس این اخبار، سونی قرار است در این رویداد علاوه‌بر رونمایی رسمی از کنسول جدید خود، اطلاعات مورد نیاز درباره قیمت و بازی‌های مختلف فرست پارتی و ترد پارتی این کنسول را درکنار بازی‌هایی که همزمان با آن عرضه خواهند شد، به مخاطبان ارائه کند. در این بین، سونی قرار است یک رویداد با نام Experience PlayStation را در Sony Square NYC برگزار کند. لذا بسیاری از منابع خبری، تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) را زمان احتمالی رونمایی از PS5 می‌دانند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده