// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

اخبار جدیدی از Bayonetta 3 به‌زودی منتشر می‌شود

این‌طور به‌ نظر می‌رسد که قرار است به‌زودی اخبار جدیدی از بازی موردانتظار Bayonetta 3 توسط پلاتینیوم گیمز منتشر شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا قرار است به‌زودی استودیو Platinum Games اخبار جدیدی را از بازی Bayonetta 3 منتشر کند و کاربران را بیش‌ازپیش در جریان روند ساخت این بازی هک اند اسلش قرار بدهد. این اطلاعات در قالب یک پیام که توسط آتسوشی اینابا، سرپرست استودیو پلاتینیوم گیمز، به وب‌سایت Inside Games ارسال شده، منتشر شده است و در آن گفته شده طرفداران مجموعه بایونتا به‌زودی شاهد اطلاعات جدیدی از بازی Bayonetta 3 خواهند بود.

همچنین یکی دیگر از مسئولان این استودیو از رونمایی بازی‌های دیگری توسط استودیو در اوایل سال ۲۰۲۰ خبر داده است. ترکیب این دو خبر نشان می‌دهد که احتمال انتشار اطلاعات از بازی Bayonetta 3 بسیار بالا است و به‌زودی شاهد این اطلاعات خواهیم بود. برای کسانی که از روند معرفی بازی Bayonetta 3 مطلع نیستند، باید بدانند که این بازی در مراسم Game Awards 2017 به‌واسطه‌ی یک تیزر تریلر معرفی شد و پس از آن نیز اطلاعات چندان زیادی از آن منتشر نشده است. پیش‌تر در زومجی خواندید که روند ساخت این بازی به‌خوبی در حال طی شدن است.

برخی از کارشناسان عقیده دارند که به‌زودی شاهد برگزاری یک رویداد Nintendo Direct خواهیم بود و اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمال زیاد شاهد حضور Bayonetta 3 نیز در این رویداد خواهیم بود. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه Bayonetta، چندی پیش اعلام شد که قرار است ریمستر اولین نسخه بایونتا اسفند ماه برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده