// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه سوییچ بازی The Outer Worlds رسما تایید شد

استودیو آبسیدین اینترتینمنت رسما تایید کرده که بازی The Outer Worlds برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Obsidian Entertainment و Private Division رسما اعلام کردند که بازی The Outer Worlds علاوه‌بر پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. بله درست است، این بازی نقش آفرینی قرار است برای سوییچ نیز منتشر شود. استودیو آبسیدین اعلام کرده که مسئولیت پورت کردن این نسخه از بازی بر عهده‌ی استودیو Virtuos است. البته در نظر داشته باشید که اگرچه نسخه‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن بازی قرار است در ماه اکتبر عرضه شوند، اما نسخه سوییچ در آن تاریخ در دسترس نخواهد بود و قرار است در تاریخ دیگری که هنوز اعلام نشده است، عرضه شود.

اگرچه دارندگان این کنسول محبوب باید مدت بیشتری را برای تجربه‌ی بازی روی دستگاه خود صبر کنند، اما قطعا انتشار نسخه سوییچ این بازی برای طرفداران این بازی خوشحال‌کننده است. تصور کنید که پورت کردن بازی از همه‌نظر به‌خوبی انجام بگیرد و بتواند به‌درستی به کنسول کمپانی نینتندو منتقل شود؛ قطعا تجربه خوبی برای طرفداران بازی خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که اگرچه کنسول سوییچ توانسته به بستر مناسبی برای تجربه بسیاری از بازی‌ها بدل شود، اما شاید هنوز زود باشد که در مورد کیفیت بازی The Outer Worlds روی این کنسول قضاوت کنیم..

بازی The Outer Worlds قرار است در تاریخ ۲۵ ماه اکتبر (۳ آبان ماه) برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ نامعلومی نیز برای نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده