نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Dying Light: Bad Blood برای دارندگان Dying Light رایگان شد

کمپانی Techland اعلام کرد که دارندگان Dying Light درحال‌حاضر می‌توانند بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood را به رایگان تجربه کنند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، کمپانی تک‌لند (Techland) اعلام کرد که دارندگان بازی Dying Light روی هر پلتفرمی هم‌اکنون می‌توانند بازی بتل رویال Dying Light: Bad Blood را به رایگان تجربه کنند. باتوجه‌به اطلاعیه‌ی تازه‌ی این کمپانی، بازیکنان از «اینجا» می‌توانند وارد حسابِ Techland خود شوند و برای دریافت یک نسخه‌ی رایگان از بازی Dying Light: Bad Blood در بستر استیم، حساب پلی‌ استیشن، ایکس‌ باکس یا استیم خود را بسته به اینکه بازی Dying Light روی کدام یک از آن‌ها فعال شده است، به آن متصل کنند. بازی Dying Light: Bad Blood اثری در سبک بتل رویال است که ۱۲ بازیکن را برای مبارزه مقابل هم قرار می‌دهد و آخرین کسی که بتواند از جدال با سایر بازیکنان و زامبی‌ها جان سالم به در ببرد، پیروز میدان خواهد بود. این بازی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ با قیمت ۱۹.۹۹ دلار و به‌شکل دسترسی زودهنگام (Early Access) در استیم منتشر شد.

Dying Light: Bad Blood

بازی Dying Light: Bad Blood قرار بود تا در اوایل سال ۲۰۱۹ به یک بازی رایگان (Free-to-Play) تبدیل شود و به کنسول‌ها راه یابد، اما آخرین به‌روزرسانی آن در فروردین امسال در دسترس قرار گرفت و خبری از انتشار آن برای کنسول‌ها نشد. درحال‌حاضر نمی‌توان بازی Dying Light: Bad Blood را از طریق استیم خریداری کرد، اما در بازارهای دیجیتالی دیگر نظیر Humble ،Green Man Gaming و Fanatical این امکان وجود دارد. هفته‌ی گذشته کمپانی Techland اعلام کرد که بازی Dying Light 2 در بهار سال ۲۰۲۰ عرضه نمی‌شود و انتشار آن تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاده است. این کمپانی «نیاز به زمان بیشتر برای توسعه» را به‌عنوانِ دلیل این تاخیر عنوان کرد و اظهار داشت که در «ماه‌های آتی» جزئیات بیشتری از این بازی را اعلام خواهد کرد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده