// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن مسابقات League of Legends در چین شد

چندی پیش فصل جدید مسابقات eSports بازی League of Legends شروع شد و مسابقات در چین، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاده است.

مدتی است که مسابقات eSports بازی League of Legends آغاز شده است و قرار بود در تاریخ ۱۶ بهمن ماه (پنج فوریه) مسابقات LPL مجددا برگزار شود که مربوط‌به مسابقات تیم‌های چینی است. این در حالی است که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور چین، مسابقات LPL تا اطلاع ثانوی تأخیر خورده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Ran، یکی از خبرنگارهای مسابقات LPL بازی League of Legends، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است:

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات LPL و LDL تا اطلاع ثانوی تأخیر خورده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده است که به‌دلیل سوتفاهم‌هایی که در توییت او به‌وجود آمده، باید اعلام کند که مسابقات هفته دوم LPL قرار بود در تاریخ ۱۶ بهمن ماه آغاز شود، اما به‌خاطر وجود این ویروس، فعلا به تأخیر افتاده است. همچنین مسابقات موتور اسپرت چین هم که برای تاریخ ۲۳ بهمن ماه (۱۲ فوریه) برنامه‌ریزی شده بود، تأخیر خورده است. اداره کل ورزش در چین اعلام کرده که تمامی مسابقاتی که برای قبل از ماه آوریل برنامه‌ریزی شده بودند، باید در زمان دیگری برگزار شوند.

Ran در انتها اعلام کرده است که کاربران بهتر است به حساب کاربری توییتر LPL مراجعه کنند تا اطلاعات تکمیلی حول این موضوع را دریافت کنند. حساب کاربری LPL دراین‌باره گفته است:

ما برای اینکه مطمئن شویم می‌توانیم سلامتی هواداران و بازیکنان را تضمین کنیم، مسابقات هفته دوم LPL را به تعویق انداختیم. از تمام هواداران به‌خاطر اتفاق‌های رخ داده عذرخواهی می‌کنیم و در اسرع وقت، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. مراقب خود باشید و از پشتیبانی شما، سپاسگذاریم.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسابقات هفته دوم، در چه تاریخی برگزار می‌شوند. مسابقات رنکد فصل جدید League of Legends از هفته دوم دی ماه آغاز شد و شرکت رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، یک تریلر سینمایی به نام Warriors را منتشر کرد تا فصل جدید را درکنار کاربران جشن بگیرد. علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا تریلر منتشر شده را تماشا کنند. از دیگر اخبار منتشر شده حول بازی League of Legends هم می‌توان‌به رکوردی اشاره کرد که در مسابقات Worlds 2019 به‌دست آمد. در جریان مسابقات نیمه‌نهایی، تعداد بیننده‌های بازی G2 Esports با SKT T1 به چهار میلیون نفر رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علایم ویروس کرونا و آشنایی با چگونگی شیوع آن به زومیت مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده