// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵

نزدیک به چهار میلیون نفر به صورت همزمان نیمه نهایی Worlds 2019 بازی League of Legends را تماشا کرده‌اند

در نیمه نهایی Worlds 2019 بازی League of Legends، دو تیم G2 Esports و SKT T1 توانستند بیشترین بیننده در تاریخ مسابقات esports را به خود اختصاص دهند.

روز شنبه و یکشنبه، مسابقات نیمه‌نهایی Worlds 2019 بازی League of Legends برگزار شد و هرکدام از‌ آن‌ها جذابیت خاص خود را داشت. بااین‌حال، مسابقه روز یکشنبه که میان دو تیم G2 Esports و SKT T1 Telecom برگزار شد، رکورد جدیدی را از نظر بیننده به نام خود ثبت کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تعداد بیننده‌هایی که به‌صورت همزمان این بازی را تماشا کرده‌اند، در بیشترین حالت نزدیک به چهار میلیون نفر بوده است. البته این رقم که به‌صورت دقیق ۳ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۷۸۷ نفر است، جدا از سرویس‌های استریم و برودکست چینی است. همچنین حساب کاربری توییتر Esports Charts با انتشار آمار مربوط به بیشترین بیننده‌های مسابقات مختلف، مشخص کرده است که نیمه‌نهایی Worlds 2019 و مسابقه میان G2 Esports و SKT T1  به پربیننده‌ترین مسابقه در تاریخ مسابقات Esports تبدیل شده است.

یکی از دلایلی که Worlds 2019 به این دستاورد دست پیدا کرده، سابقه و محبوبیت دو تیم G2 Esports و SKT T1 است. SKT را می‌توان یکی از تیم‌های با سابقه و پر طرفدار مسابقات League of Legends دانست و از آن سوی میدان هم G2 Esports هم‌اکنون قوی‌ترین و بهترین تیم اروپایی League of Legends به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

League of Legends


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده