// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تیک تو احتمالا راک استار را برای ساخت بازی‌ ها با سرعت بیشتر تحت فشار قرار داده است

به گزارش برخی از منابع، شرکت تیک‌-تو اینتراکتیو، استودیو راک استار گیمز را جهت ساخت بازی‌ها با سرعت بیشتر تحت فشار قرار داده است.

در طی دهه گذشته، تعداد بازی‌های استودیو Rockstar Games به‌طور چشم گیری کم شده است و بازی‌های جدیدی که توسط این استودیو عرضه می‌شوند، معمولا با فاصله‌ی سه یا چهار سال منتشر می‌شوند. معمولا این بازی‌ها نیز به یکی از دو سری بازی Grand Theft Auto و Red Dead Redemption محدود می‌شوند. درواقع در طی نسل کنونی کنسول‌ها، راک استار گیمز تنها بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است، زیرا بازی GTA 5 نیز در ابتدا برای پلی‌ استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 منتشر شده بود.

البته کیفیت نهایی این محصولات به خودی خود نشان می‌دهد که راک‌استار چرا مدت زیادی را صرف این بازی‌ها کرده است. حال ممکن است در آینده این روند تغییر کند. به گزارش یکی از اینسایدرهای راک‌استار که در توییتر با نام SWEGTA شناخته می‌شود، شرکت مادر راک‌استار یعنی Take-Two Interactive آن‌ها را تحت فشار قرار داده است تا به سبکی برگردند که در آن بازی‌های جدید، زودتر و فاصله زمانی کمتر عرضه شوند. همان‌طور که SWEGTA خاطرنشان می‌کند‌، درحالی‌که این اتفاق به آینده‌ی بازی‌های بزرگتر مانند Red Dead و GTA آسیب می‌رساند اما احتمالا بازگشت آی‌پی‌های بیشتری مانند Bully ،Midnight Club یا Manhunt وجود دارد.

البته بهتر است این گزارش را با کمی تردید قبول کنیم زیرا مانند همه گزارش‌های داخلی غیرقابل تایید است اگرچه این اتفاق خیلی هم دور از انتظار نیست. سال گذشته سترائوس زلنیک مدیرعامل شرکت Take-Two، در مورد احتمال شروع اولویت بندی بازی‌های کوتاه‌تر که می‌توانند در آینده سریع‌تر منتشر شوند، صحبت کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده